Hei! Haluaisin apua ja pikaisesti, koska kiehun vihasta...
Eli olen 14-vuotias tyttö ja tunnen ehkä olevani biseksuaali. En ole vielä varma asiasta. Meidän luokallamme on yksi tyttö, joka ei kuitenkaan ole syvästi uskonnollinen, mutta vihaa homoja, bissejä ja lesboja. Hän mainostaa koko ajan, että homous on sairaus, ja että Suomen laki kieltää sen yms. Luokallani on muitakin ihmisiä, jotka vihaavat homoja, ja haluaisivat, että se kiellettäisiin laissa. Monet jopa haluaisivat, että homot (jne) saisivat kuolemanrangaistuksen. Vanhemmilleni en ole asiasta (siis siitä, että mahdollisesti olen bi) kertonut, enkä ehkä uskalla vielä. Isäni mielestä tämä olisi ok varmaankin, mutta äitini varmasti sanoisi, että haen huomiota, koska minulla ei ole kavereita. Argh!!! Olen niin kyllästynyt siihen, että hän koko ajan hokee, ettei minulla ole kavereita, enkä sellaisia tule saamaan. Haukkuu minua muutenkin, ja jos sanon esim. että teen läksyt kymmenen minuutin päästä, hän lähtee kotoa kolmeksi tunniksi pois ja sitä ennen paiskoo ovia. Haluaisin tämän loppuvan. Olen huomannut, että äitini palstailee täällä aika paljon (luulen ainakin niin), koska hän monesti unohtaa sulkea tietokoneesta ikkunan. Muutama päivä sitten hän oli kirjoittanut minusta tänne, kun olin ihan vitsillä vain sanonut iskälleni, että haista paska yms. Tämä kirjoitus oli äitini kirjoittama, joka loukkasi minua erittäin paljon. Käyn täällä palstalla ehkä kerran kahdessa päivässä vain sen takia, että pelkään äitini kirjoittavan tänne omista asioistani, ja henkilökohtaisista perheasioistamme. Pelkään kauheasti, että hän näkee tämän kirjoitukseni. Pelkään myös, että äitini kirjoittelee tänne lisää asioita, joita en haluaisi hänen kirjoittavan. Apuja?
ja ärhäkimpiä muiden seksuaaliseen suuntautumiseen puuttumaan ovat ne joilla on itsellään tukahdutettuja homoseksuaalisia mieltymyksiä. tätä on ihan tieteellisesti tutkittukin.
anna ton yhden olla omissa oloissaan. ei tosta kannata alkaa fyysisesti tappelemaan ellei se nyt ala nimenomaan sua ahdistella. voi sille tosin sanoa että kiihotus kansanryhmää vastaan on laitonta- ei homoseksuaalisuus.
mitä sun ehkä bisseyteesi tulee- se selviääa aikanaan. setan bileissä viimeistään huomaat, että kiinnostaako naisetkin vai ei. se voi olla myös vaihe. tai sitten ihan pysyvä juttu. sitä ei kukaan tiedä.