Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atoopikoille paras ryppyvoide?

Vierailija
16.03.2012 |

Olen 29v. ja jo jonkun verran ryppyinen naamasta tämän pahan atopian takia. Mitä rasvoja suosittelette? En haluaisi näyttää nelikymppiseltä kolmikymppisenä, antakaa vinkkejä atoopikot, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenen time freeze sarjakin ok

Atopia mulla on vanhetessa lähes kadonnut, mutta iho herkkä ja äärettömän kuiva edelleen.

Vierailija
2/5 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voihan niihin rahansa laittaa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla atoopikko jos et ole huomannut että osa rasvoista vaan on parempia kuin toiset. Itse löysin pari vuotta sitten BM voiteen, ja se on auttanut tosi hyvin silloinkin kun iho on ollut pahimmillaan

Vierailija
4/5 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minäkin käytän perusvoiteita. Mutta siis ryppyjen syntymiseen ei voi vaikuttaa millään rasvalla. Ihan sama laitatko marketin 9 euron rasvaa vai jotain 80 euron luksus rasvaa. Ihoa on tietenkin hyvä rasvata, mutta rypyt tulee jos on tullakseen... kaikesta huolimatta. Aika paljon perintötekijöistä kiinni.

Vierailija
5/5 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se miten voide kenellekin sopii. Apteekin perusvoiteetkin on ihan ok, mutta ne eivät ainakaan itselläni toimi meikin alusvoiteena kovinkaan hyvin. Itse käyttämäni voide maksaa reilut 40 euroa 50 ml purkki, ja maksan sen kyllä kakistelematta kun tiedän voiteen sopivan minulle. Ehkä ryppyvoiteilla ei voi niitä ryppyjen syntyä ehkäistä, mutta jos iho on oikein kuiva, hilseilee ja halkeilee, niin eipä se kyllä olemusta juuri nuorennakaan. Siksi on ihanaa kun löytää hyvän voiteen, joka antaa iholle terveemmän (ja myös nuoremman)ulkonäön .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän