Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies petti raskaana ollutta naistaan kanssani

Vierailija
15.03.2012 |

en ensin tiennyt, luulin hänen olevan sinkku. Olin viaton ja vietävissä... Sitten pikuhiljaa selvisi hänen suhteensa naiseensa. Olin järkyttynyt ja pistin poikki heti.

Sitten hän laittoi mulle viestiä ja molemmilla himot heräsi, olin vastuuton, hävettää. Lopulta pystyin laittamaan kaiken lopulliselle katkolle!

Kauhistuttaaa, miten hän pystyy olemaan uskollinen tuoreelle äidille ja perheelleen. Muttei ole mun asia. Toivon heille hyvää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanouduit irti kuviosta. Ei ole helppoja asioita nää meidän ihmisten erilaiset tarpeet; tässä puhutteleva ja koskettavakin tositarinoihin pohjautuva video rakkauden ja läheisyyden etsinnästä ja tarpeesta:

Vierailija
2/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt sen verran olet hänelle velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todellakin haluaisin tietää, jos mieheni paneskelisi ympäriinsä. Tietäisin sitten heittää mokoman pois.

terv. Myös raskaana oleva

Vierailija
4/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies loppupeleissä otti yhteyttä, vaikka olin kieltänyt, uhkasin että kerron naiselleen.

Hän sanoi kertoneensa itse. Syy oli että "tiesipä itse minkälaisen naimapukin on miehekseen ottanut"

Menin aika hiljaseks. Kamala oli ajatella sitä naista. Mies oli ollut uskollinen kauan omien sanojensa mukaan, uskon että lapsen saaminen oli saanut paniikin aikaan.

Toivon että ovat onnellisia.

Vierailija
5/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehkä vähän femakko mutta jos ennen kuin tulin uskoon ja roikuin yöt baarissa, jos joku tiettävästi varattu mies tuli iskemään niin pidin hänelle kauhean läksytyksen ja käskin mennä kotiin. En ikinä olisi lähtenyt mukaan moiseen.

sitten kuitenkin kerran eräs mies ei kertonut suhteestaan mitään. homma meni niin överiksi että nainen seurasi meitä (heillä olikin jokin on off suhde) seurasi kotiini, istui oven takana ja lopulta pisti jonkun hakkaamaan minut,mut ehdin juuri sillä viikolla vaihtaa asuntoa ja veljeni oli entisessä asunnossani.

Olin vuosia katkera siitä ettei mies kertonut että olikin oikeasti suhteessa tähän naiseen. hän sanoi minulle että olivat jo eronneet. kuitenkin panivatkin vielä keskenään kun en ollut paikalla aina vuoropäivin. ym ym se oli kauheaa, meni usko miehiin jo nuorena.

Onneksi sain kristityn miehen, ei ole hänen kanssan ongelmaa kun ei ole muiden kanssa ollutkaan kuin minun.

Vierailija
6/6 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö oliko raskaus pitkällä? Jos synnytys on lähellä, joku sukupuolitauti (en nyt muista mikä) voi olla vauvalle hengenvaarallinen synnytyksessä. Tai esim sokeuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi