Miksi jotkut kirjoittavat FB:ssa vihjailevasti, mutta eivät sitten paljasta mistä on kyse???
Poistan teidät kohta kaverilistaltani, kun en jaksa enää juttujanne. Luuletteko olevanne kiinnostaviakin?
Kommentit (4)
esim "tänään tapahtui jotain jännää"
kirjottajat aattelee, että ne haluaa muidenkin tietävän elävänsä jännän päivän.
ei näistä kannata sen suurempia ressejä ottaa.kyllä mä ainakin pystyn tykkäämään tuommoisista kommenteista, mistä en ole sisäpiirissä mitä jännää siellä nyt on oikeesti tapahtunut. mun mielestä jos on ns asiaton eli haluaa kertoa vain sisäpiirille, niin eiköhän se tykkäys sellaisilta henkilöiltä ketkä siihen ei kuulu ärsytä tarpeeksi.
Tuollaisten päivitysten kirjoittajat odottavat saavansa kymmeniä utelevia kommentteja ja että kaikki "kaverit" kihisevät uteliaisuudesta tietää mitä päivitys koskee. "Mitä on tapahtunut, kerro nyt, kertoisiiiiit" yms.
Yleensä tälläiset ihmiset eivät saa tarpeeksi huomiota puolisoltaan, ystäviltään, perheeltään tai muilta ihmisiltä, joten täytyy huomiohuorata facebookissa kerjäten edes vähän huomiota, jotta tuntuisi että joku on oikeasti kiinnostunut mitä minulle kuuluu.
"Mä nyt en päässyt ihan tietystä syystä tänään kauppaan." "Mulla nyt on taas jälleen kerran niin huono olo."
Ei oo mistään FB-ilmiöstä kyse, vaan jotkut vaan ovat tollasia, että haluavat jättää toisen arvailemaan, että mikähän se syy on. Minä en livenäkään kysele, että mitä tarkoittaa. Jos ei osaa tivaamatta kertoa, niin olkoot kertomatta.
siellä. Kun tehdään itsestään muita tärkeämpiä ja yritetään näyttää muille kavereille, ketkä kuuluu MUN TÄRKEÄN oikeaan sisäpiiriin