Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla ei ole seksiä kuin ehkä kerran kahteen viikkoon?

Vierailija
14.03.2012 |

Yhteistä elämää takana n. 18 vuotta, josta 15 aviossa, 3 lasta. Alkuaikoina oli ehkä 3 kertaa viikossa, viime vuodet koko ajan vähentynyt, ikää meillä 36v...

Miehen libido ei ole koskaan ollut mielestäni kovin kova, toisaalta sen hyvä puoli on, ettei ehkä niin herkästi myöskään kiusauksiin lankea, kun ei sillai hormonit hyrrää... Huono puoli ja ottaa mun itsetunnolle, että jos esim. 2 kertaa viikossa sekstaillaan, ei meinaa millään saada orgasmia, tuntuu, että vaikka näin parinkin viikon välein, joutuu välistä hinkkaan tosissaan, että saa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisiä vuosia takana 5, ei lapsia, olemme asuneet puolivuotta yhdessä, ja olemme parikymppinen pariskunta. en ymmärrä mistä kiikastaa kun seksiä on näin vähän.. (olen se halukkaampi osapuoli) :/

Vierailija
2/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat usein!!

meikäläinen saa vain 3-4 kk välein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen ns. syypää. Ei ole oikein sanoa, etten halua. Pikemminkin en muista koko asiaa. En kaipaa sitä erityisemmin ja ajatus seksistä tuntuu yleensä vaivalloiselta. Kyllä mua ennen huvitti ja haluttikin, mutta ei nyt vaan oikeen jaksa... Ois paljon kivempi olla vaan rauhassa, oon niin rumakin jo mahasta etten halua nähdä sitä enkä tulla nähdyksi, ja onhan se seksikin jo aika puuduttavaa näiden vuosien jälkeen.

Mies haluaisi enemmän, mutta kai minä olen oppinut jo ihan hyvin kiertämään sen lähentelyt. Harmi sinänsä, kun illalla olisi kiva istua vaikka sohvalla vieretysten, mutta se on heti miehelle merkki seksistä. Halin ja pussailen miestäni aamulla ja päivällä, silloin se pysyy ihan vain sellaisena, kuin se on tarkoitettukin.

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on aivan liian vähän. joka päivä ois hyvä.

olemme parikymppisiä eikä lapsia.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee noita vastauksia.. :/ kuinka jaksatte ilman? t:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi