Joittenkin vanhempien tyhmyydestä kärsivät monet
Olen ollut monissa häissä, joissa "tahdon" on peittynyt lasten itkuun, lapset ovat juoksennelleet alttarilla ym. eivätkä vanhemmat ole tehneet mitään. Siksi pidin itse lapsettomat häät, edes sisarusten lapsia en kutsunut. Enkä toivota tervetulleeksi alle kouluikäisiä, mukaanlukien todellakin sylilapset, yhtään mihinkään tilaisuuteen, edes päivälliselle. En kutsu enää edes syömään ihmisiä, joilla on pieniä lapsia.
Kommentit (5)
nuiva asenne, vaan onneksi saat itse päättää.
Itse pidän juhlista, joissa on sukupolvet yhdessä ja elämää ja hulinaa. Meidän juhlissa on aina 0-100-vuotiaat kynnelle kykenevät mukana ja kivaa on ollut, ketään ei ole elämän äänet haitanneet.
Mutta nää on mielipidekysymyksiä, ystävissäni on ihmisiä, jotka arvostavat aikuisten juhlia ja pystyn toki kunnioittamaan heidän mieltymyksiään: en ota tällaisten ihmisten juhliin lapsia mukaan.
Kannatan myös lapsivapaita hotelleja ja ravintoloita, niitä ei vaan valitettavasti suomesta löydy.
Eiks sun kannattaisi jättää ylipäänsä kaikki ihmiset kutsumatta? Et pidä yhteyttä kehenkään, vaan alat elämään yksin omassa ylhäisyydessäsi. Niillekin joilla ei vielä ole lapsia, niin voi tulla, joten joudut heistäkin hankkiutumaan eroon.
Eikö olisi kaikkein kätevintä luopua kaikista ihmissuhteista ja järjestää illallinen yhdelle?
oikeus tehdä noin, mutta mun mielestä todella tyly ja kummallinen tapa pitää juhlia. Eikö tuo ole sitä ihan varsinaista ikärasismia. Mielestäni kaikki ihmiset ovat samanarvoisia iästä huolimatta ja yhtä tervetulleita juhlimaan. Me liikutaan yleensä perheenä joka paikassa ja jos ehjien perheiden näkeminen sitten joillakin ottaa koville, niin ei voi mitään. Toki tilanteessa, jossa vain aikuiset olisivat tervetulleita, niin emme sinne lapsia ottaisi, mutta on hyvin todennäköistä, että me aikuisetkaan emme sellaiseen tulisi.
Ikävää että tuntuu suurin osa vanhemmista nykyään jättävän kakaransa kasvattamatta.