Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
imetystyynyt - kokemusta?
16.11.2005 |
Eli täällä mietin viimeisilläni pitäisikö sellainen hankkia. Kovin ovat kalliita, mutta onko hyödyllinen hankinta?
Mitä suosittelet?
Kommentit (2)
http://www.mollavauva.fi/?tuote=imetystyyny&tryhma=101
Tietysti tuollaisella delfiini-päällysteellä ;). Se delfiinipäällyste siis laitetaan sitten kun tyynyä ei imetystyynynä tarvitse. On loistava tyyny muutenkin :).
Meillä oli kovassa käytössä ja säästi ainakin mun niskaa ja hartioita, kun ei käsillä tarvinnut kannatella vauvaa. Vauva myös mielellään torkkui sen päällä kun äiti istui sohvalla katsomassa saippuasarjoja ;)).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ainakin minun mielestäni. Alussa en hankkinut, mutta kun olimme vauvan kanssa sairastamassa osatolla hoitaja toi tyynyn kokeiltavakseni ja sen jälkeen se oli saatava kotiinkin. Pikku Piian tyyny on meillä,. Taitaa olla markkinoiden edullisin... Ymmärsin, että hinta oli 30€ tietämillä, mutta varmaksi en osaa sanoa, kun sain sen lopulta lahjaksi. Lisäksi netistä löytyy ohjeet, jos osaat/jaksat itse ommella. Googleta imetystyyny ohjeet-sanoilla niin eiköhän löydy.
Harmittaa sekin, että ei tullut hankittua sitä jo ennen synnytystä, koska olisi ollut ihanan tukeva tyynyt nukkuessa... Siis jalkojen väliin, kun lonkat tahtoivat kipeytyä loppuraskaudesta aika ikävästi. :P
Niin ja tosiaan, pelkkään imetykseen ei tyynyn käyttö ole jäänyt. Meillä kun ollaan osittaisimetyksellä niin pulloruokintakin sujuu vauva tuettuna tyynyyn rattoisasti ja vaavi viihtyy yleensäkin loikoilemassa sängyllä ja sohvalla hyvin ja tukevasti tyyny päällä. Eli ihanan keksintö tuo on. :)