Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoratavauriot ja sektio

Vierailija
14.03.2012 |

Kuinka monelle on tullut vakavat hermoratavauriot sektiosta?

Onko kenellekkään tunto palannut? (missä ajassa)

Missä kohtaa olet tunnoton?

Itsellä on sektioista vuosi. Maha on tunnoton, suurimmaksi osaksi myös häpyhuulet ja myös vaginan sisäpuoli on tunnoton. Jotain pientä tunnen sisällä,mutta aika vähän.Odotan nyt aikaa parhaillaan lisätutkimuksiin. Vuodessa kun pitäisi olla tuntojen jo palautunut :(

Tilanne on tosi masentava!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sektiosta aikaa 3kk ja hermokipu pysyy. Lääkäri sanoi että ei välttämättä lähde enää pois, eikä sille voida tehdä muuta kuin lääkitä kipua.
Onko muille tullut hermokipua sektiossa? Katosiko vai jäikö pysyväksi?

Vierailija
2/8 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sektiosta 9 vuotta ja pari senttiä haavan yläpuolelta on aavistuksen tunnoton. Muuten tekisi tosissaan mieli hehkuttaa lantionpohjaharjoituksia, ne voimistaa orgasmia ainakin minulla yllättävän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsa on kokonaan tunnoton. Muualla ei havaittavia muutoksia.

Vierailija
4/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinta tuonto ainoastaan sektiohaavan kohdalta poissa, osittain myös haavan sivusta...haava tehty pysty suunnassa.

Vierailija
5/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla jolla vaginakin tunnoton, eikö klitoriskaan tunne enää mitään?

Vierailija
6/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle on sanonut, että vuodessa pitäisi olla tunnon palautunut? Mulle on koko ajan sanottu, ettei asialle voi mitään.

Soitin gynegologian erikoisosastolle ja sieltä lääkäri sanoi että tunto palaa viimeistään 12kk sisällä. Siksi olen kuulemma poikkeustapaus.

Kävin sitten toisella lääkärillä ja hän on ollut gyne 20-vuotta eikä ollut koskaan nähnyt vastaavaa. Laittoi sitten lähetteen lisätutkimuksiin.

Meillä haluaisin kyllä seksiä mutta mies ei halua kovinkaan usein. Ymmärtäähän sen jos sillekään ei tunne miltään kun en saa kontaktia lihaksiin. Vaikka kuinka haluisin puristaa niin mitään ei tapahtu :( Itku ei auta asiaa vaikka kuinka itkis.

Kiitos kun jaatte kanssani asiaa. Tämä on minulle erittäin vaikea tilanne nuorena äitinä.

Vierailija
7/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla jolla vaginakin tunnoton, eikö klitoriskaan tunne enää mitään?

Klitoriksessa on tuntoa mutta ei samalla tavalla kuin ennen sektioita. Ajoittain oli kausia ettei sieläkään ollut tuntoa :(

Vierailija
8/8 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka synnytys oli sektio ja kaikki hyvin sen jälkeen.

Toka synnytys oli alatie, jossa repesin kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin suuntiin. Tuloksena hermovaurio, jonka takia en tunne yhtään mitään alapäässä.

Koska en tunne mitään, en halua seksiä, ja tästä kärsii mies sekä parisuhde.

Kuka sulle on sanonut, että vuodessa pitäisi olla tunnon palautunut? Mulle on koko ajan sanottu, ettei asialle voi mitään.

Eikä aika auta. Pienempi "vauvani" on jo 16 v enkä edelleen tunne mitään.

Ja, jos olisin tiennyt, en olisi tehnyt lapsia.

Niin paljon tämä itsetuntoa laskee kun en tunne olevani nainen. Parisuhde ei ole entisensä kun mies tietää, etten tunne enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme