Laiva on lastattu yksittäisillä wt-sanoilla
Kommentit (36)
lasillinen viiniä
tää on hyvä!
toisin sanoen siis lasillinen viiniä = täyslärvät :D
RUUAN KANSSA!!!
Ja yksin ei juoda. Ynnä muut selitykset.
RUUAN KANSSA!!!
Ja yksin ei juoda. Ynnä muut selitykset.
Kera ruuan!
Lisää
- juurikin
- parhautta
- koiruus
- isäntä / emäntä
- lomamatka Thaimaaseen
- tatska
ettekö itse kykene juomaan lasillista viiniä? Vai miksi on niin vaikea uskoa, että joku oikeasti ottaa sen kuuluisan ruoan kanssa lasin?
terv. absolutisti
RUUAN KANSSA!!! Ja yksin ei juoda. Ynnä muut selitykset.
Kera ruuan! Lisää - juurikin - parhautta - koiruus - isäntä / emäntä - lomamatka Thaimaaseen - tatska
Musta tuli just niin wt tän määritemän mukaan, sillä käytän sanaa "parhautta", olen lomaillut Thaimaassa (ja mikä kaikkein white trashinta, vanhempani ASUVAT Thaimaassa...), ja tatuointeja nimitän myös tatskoiksi.Olen siis ihan wt.
ettekö itse kykene juomaan lasillista viiniä? Vai miksi on niin vaikea uskoa, että joku oikeasti ottaa sen kuuluisan ruoan kanssa lasin?
terv. absolutisti
Juon itseni pari kertaa vuodessa humalaan, otan joskus lasin viiniä "kera ruoan", heh. Välillä on kuukausien taukoja etten juo tippaakaan ja meillä säilyy isot varastot alkoholia koskemattomina.
Tuttavapiirissä ja töissä ne yhden lasin juomistaan korostavat eurooppalaisittain juovat sattuvat olemaan niitä, jotka näkee usein ympäripäissään tai joilla on vaikka sairausloma krapulan takia. Puheista ja teoista tulee silloin koominen ristiriita. Välillä siis epäilytttää mammojenkin jutut täällä.
Musta tuli just niin wt tän määritemän mukaan, sillä käytän sanaa "parhautta", olen lomaillut Thaimaassa (ja mikä kaikkein white trashinta, vanhempani ASUVAT Thaimaassa...), ja tatuointeja nimitän myös tatskoiksi.Olen siis ihan wt.
Otsikkosi on shiit... Mitäs muuta meidän olisi pitänyt päätellä?
Otsikkosi on shiit... Mitäs muuta meidän olisi pitänyt päätellä?
olen sitten ihan mielelläni wt jos näimä asiat sen minusta tekee :)
Olette ihania, niin hirveä tarve päteä ja lokeroida muita :)
Minäkään en ymmärrä tätä. Voisko joku selventää?
aloitan: HUUHTELUAINE
Vittu. (on siis oma vastaukseni)
ja sähköisyyden vuoksi kuorruttuvat hiusten pätkillä yms.
viittaa sanontaan "mitä serkumpi, sen herkumpi" joka sekin on aika kauhea...
Kera ruuan! Lisää - juurikin - parhautta - koiruus - isäntä / emäntä - lomamatka Thaimaaseen - tatska
Olet wt, jos matkustat Thaimaaseen, etkä Thaimaahan!
Olet wt, jos matkustat Thaimaaseen, etkä Thaimaahan!
tai vaikka asuisi maassa (siis OOOOH, ulkosuomalaisia!!), kyllä 90% Thaimaan-matkailusta on ihan ehtaa whitetrashailyä.
Keskari (olut ja lehti)
Tramppa
Teeppari
kirjoitusvirheet: niimpä, oleppa, kuullostaa, enään
viintä, kaalta, Thaimaaseen
Kaikki Putous-sanonnat
Keskari (olut ja lehti)
Tramppa
Teeppari
kirjoitusvirheet: niimpä, oleppa, kuullostaa, enään
viintä, kaalta, ThaimaaseenKaikki Putous-sanonnat
tää on hyvä!