Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoklubeista/kuntosaleista...

Vierailija
13.03.2012 |

Kertokaahan kokemuksianne, kannattaako liittyä? Haluaisin karistaa kiloja ainakin 15 (bmi 31,5), mutta en ole koskaan käynyt salilla, eli en tiedä mitä odottaa. Kokeilemaankaan ei pääse, ennen kuin on liittynyt... Eikä huvittaisi maksaa kalliisti turhasta. Saako salilta jotain ohjausta tai "omaa kunto-ohjelmaa"? Ravinto-ohjeita? Kuinka pian uskaltaa odottaa tuloksia, jotka kannustaisivat jatkamaan? Mitä kaikkea mun pitäisi tietää/ottaa huomioon? Rohkaiskaa mua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Tällaista katumusaikaa en olisi osannut tiedustellakaan, toivottavasti meilläkin päin on käytössä sellainen... ap

Vierailija
2/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saliohjelma sisältyy kausikortteihin:

http://www.urheiluhallit.fi/kuntosali.html

Kerro vähän, missä päin asut tai mitä ketjuja siellä on, helpompi auttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa kuntokeskuksessa on avoimien ovien päiviä jolloin pääsee sekä ryhmäliikunttan että salille ilmaiseksi, samoin ainakin meidän keskuksessa saa mennä kokeileemaan tunita /salia ilmaiseksi muutenkin. Mulle personla trainer teki oman saliohjelman eli jos erikoisemman räätälöidyn ohejlman haluat niin ne saattaa hieman maksaa (mulla 40€), mutta laitteiden käytön ohjaajat kyllä yleensä näyttää ihan ilmaiseksi. Jos haluat pudottaa painoa niin kannattaa käydä myös ryhmätunneilla. Itse ainakin tykkään paljon, käyn 4-6 kertaa viikossa tunneilla/salilla.

Vierailija
4/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun on tehnyt sopimuksen niin siinä on vielä 2 vk ns katumusaikaa ei voi lopettaa jos ei tunnu omalta. Terv SATS ilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan