Lauttasaareen vai Herttoniemeen, mielipiteitä kaivataan!
Ollaan miehen työn vuoksi muuttamassa Turusta Helsinkiin, ja tarjolla on (työsuhde-) asunto Lauttasaaressa tai Herttoniemessä, saadaan valita. Asunnot samankokoisia ja mielestäni muutenkin aika samantasoisia. Alueita ei itse Helsingissä juuri tunneta ja siksi kysynkin mielipiteitä - eli kumpaan muuttaisitte ja miksi??
Niin ja ollaan siis lapsiperhe :)
Kommentit (66)
S-e-i-j-a:
Tästäkin ketjusta huomaa, että osa pitää toisesta paikasta kun taas toiset eivät pidä ollenkaan.
Mutta mitäpä se mua liikuttaa, minne joku Turkulainen päättä asettua.
tota tota...onhan Hiihtomäentien lähelläkin Alepa ja auki myös sunnuntaisin. Tuskin lapsiperheiden tarvii 23 aikoihin mennä kauppaan?
Onko tämä joku kilpailu, että kumpi paikka on parempi? Laitoin vaan ap:lle vinkkejä että mitä kannattaa huomioida ja mitä palveluja molemmissa paikoissa on. Tunnen molemmat paikat sattumoisin erittäin hyvin. Itse et taida olla kuin vieraillut Hertsikassa? Se on faktaa että siellä on palvelut paremmat ja luonto lähempänä. Tuntuu, että sulla ei ole muuta elämää kuin se leikkipuisto? Mene vierailemaan muissakin leikkipuistoissa.Niin mekin ollaan tehty. Tiedän monia kivoja leikkipuistoja jotka ovat mukavampia jopa aikuisille kuin se Lahnis.
Nyt meen nukkuun. Voit jäädä yksin kehumaan leikkipuistoa:) öitä.
että Hertsikan Hiihtomäentie on myös erittäin pitkä katu ja mitä kauemmas metroasemasta (jo 500 metriäkin riittää) mennään, niin sitä kivemmaksi se käy. Ja siellä on myös tosi mukava ja vireä leikkipuisto!
Mutta turha näitä on täällä spekuloida. Suosittelen nyt kuitenkin ap:n perheelle tutustumista molempiin asuinalueisiin, ettette ihan ummikkona tee päästöstä!
ja toisella myllykallio, missä on luontoa riittämiin, ja myllykalliolla kirkon leikkikoulu. Kouluihin ei ole pitkä matka . Larussa on kun herran kukkarossa.
Laruun ehdottomasti! " Parempien ihmisen" alue ilman muuta. Itä-Hki täynnä maahanmuuttajia. Tai riippuu tietty, mistä Pääskyvuoresta / Varissuolta olette muuttamassa... siinä tapauksessa Hertsikka.
Outoa ettei työkaverisi poistunut saarelta kuin 2 kertaa?? Taitaa asua ihan himmeliä porukkaa.