Saan henkilökohtaisia viestejä tämän palstan kautta.
Tietyistä viesteistä tiedän että ne on tarkoitettu juuri minulle.
Kommentit (15)
Tietyistä viesteistä tiedän että ne on tarkoitettu juuri minulle.
MÄ laitoin indukitoliesiketjuun, että MULLA on foliohattu kun käytän induktioo. Joten tää viesti oli MULLE!!! Tää on sairasta mäkin saan viestejä täältä::: =
Sehän joka viikko uutisvuodossa on foliohattu päässä. Viimeksi ne saivatkin siellä sellaiset!!!!!
ihquuu!!!!
MÄ laitoin indukitoliesiketjuun, että MULLA on foliohattu kun käytän induktioo. Joten tää viesti oli MULLE!!! Tää on sairasta mäkin saan viestejä täältä::: =
hulluksi lähettämällä minulle henkilökohtaisia viestejä tämän palstan kautta.
Ja tottakai leimataan skitsofreenikoksi jos asiasta jollekin "ulkomaailmassa" mainitsee.
Ja tottakai leimataan skitsofreenikoksi jos asiasta jollekin "ulkomaailmassa" mainitsee.
Ja tottakai leimataan skitsofreenikoksi, koska olet sitä ja olet nyt psykoottinen. Et ymmärrä sitä itse, mutta mieti nyt itsekin. Ei ole reaalimaailman juttuja tuollaiset että joku (kuka ihmeessä?) yrittäisi ajaa sinut hulluksi jonkun nettipalstan kautta. Eihän se tervellä ihmisellä edes onnistuisi. Tarvitset apua.
Tää on sairasta, mikxz kaikilla on tää olo? MITEN folio, induktio ja Tervo liittyvät kaikkiin, mikä on viestin sanoma? Tässä on jotain merkittävää takana. Mä tunenn sen luissani.
Sori kirjotushirveet, vaikee kirjottaa,kun sormet on kääritty folioon
Saan henkilökohtaisia viestejä tämän palstan kautta.
Hakeudu hoitoon.
toimiva vinkki: älä mene sinne "ulkomaailmaan".
nimim. toiminut jo viimeset 30 vuotta
koin, että nyt puhutaan juuri minulle.
koin, että nyt puhutaan juuri minulle.
av-mammaviestit on MULLE
1+1 laskettuna yhteen väärän syytöksen kohteeksi ja kehoitettiin menemään hoitoon.
Väitettiin erään aloitusketjun kirjoittajaksi toisena henkilönä, miksi tekisin sellaista, miksi olisi sellaiseen aihetta, sehän on RIKOS joka pitäisi ehdottomasti rankaista!
Yritän ylläpidolta selvittää mistä päin viesti oli kirjoitettu jos he suostuu ottamaan selvää.
Juuri tämän aloitusviestinkirjoittaja kiinnostaa!!
Kaikilla täällä palstalla on oikeus kirjoitella, mutta jos aletaan miettimään aina, että oliko tuo tai tuo juuri minulle, niin onhan se vähän outoa liioittelua.
Mutta olen kerran pahoittanut mieleni juuri tällaisella sormenosoituksella, vaikka ei näitä täällä kirjoitettuja kannata ottaa tosissaankaan!
monihan luulee saavansa henkilökohtaisia viestejä vaikkapa julkkisten pukeutumisesta. Tällainen on mielenterveyden häiriön oire.