Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tukkuhinnat normihintoja edullisempia?

Vierailija
12.03.2012 |

Mulla on yritystoiminta aluillaan ja mietin, miten paljon tukkuhinnat poikkeaa kauppojen hinnoista. Osaisko joku sanoa arviolta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä toiminta niin pientä. Vaikuttaakohan tämä jotenkin asiaan tukusta ostamisen kannattavuuteen?

ap

Ei tukusta saa yhtään sen halvemmalla ns. tavallisia tuotteita perus pakkauskoossa. Siellä on edullisempaa ainoastaan isot erät ja pakkauskset, jos nekään.

Vierailija
2/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä Kespron noutotukussa, siis elintarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totuus oli, että jonkun halpahallin tarjoukset olivat halvempia kuin tukusta hankittuna sama määrä, vaikka tukkukortilla ois ostanu.

Vertailu kannattaa, varmaan kannattaa jos ostat 1000 muumitikkaria, jos vain 200 niin ei kannattanut

Vierailija
4/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitään alennusta hyllyreunahinnoista. Karkit on meillä kyllä yleensä edullisempia kuin normikaupassa.

Tukussa asioidaksesi tarvitset y-tunnuksen, eli koulun tapauksessa kaupungin/kunnan. Tosin jostainhan ne elintarvikkeeet koulun keittiöön ostetaan, joten jonkinmoinen sopimus elintarviketukun kanssa on jo olemassa.

T. Kesprolainen

Vierailija
5/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuotteita tarkoitat?

Aika heikolta kuulostaa noin äkkiseltää tuo sun tietotaito yritystoiminnan aloittamiseen.. :D

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pakkaukset ovat huomattavasti ns normikauppoja halvempia. Yksittäisissä tuotteissa hinnat ovat kuitenkin korkeampia, pitää sitten erikseen laskea alvit pois niistä, saattaa tulla halvemmaksi ja joissakin kalliimmaksi.

Kuitenkin tukusta ostaminen kannattaa jos olet perustamassa vaikkapa pitopalveluyritystä.

Vierailija
7/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä toiminta niin pientä. Vaikuttaakohan tämä jotenkin asiaan tukusta ostamisen kannattavuuteen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän