Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko, naiset, yksi juttu?

Vierailija
11.03.2012 |

Ei koskaan haukuta miestä nimittelemällä häntä neidiksi tai ämmämäiseksi tai käsketä laittaa hametta päälle.

Nainen ei ole haukkumasana vaan sukupuoli, yhtä arvokas kuin mieskin. Nainen ei ole miestä huonompi eikä ole häpeä olla nainen tai naisellinen.

Nainen, joka nimittelee miestä ämmäksi, kasvattaa samalla tyttärensä uskoon, että hän on huonompi kuin veljensä.

Tuohdun joka kerta, kun kuulen naisen (ja tietysti miehenkin) käyttävän oman sukupuolensa nimeä ja ominaisuuksia väheksymiseen ja halventamiseen. Oletko mukana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väheksynnän muotoja muitakin. Itseä ärsyttää esimerkiksi sanonta "hiekkaa pillussa". Samoin "naama norsun vitulla" on aika raivostuttava, kun alkaa miettiä. Onko sitä vittua pakko koko ajan haistatella, ja muutenkin halventaa naisen sukupuolielimiä?

Itse kun otin asian puheeksi kaveripiirissäni, sain osakseni vain hölmistyneitä/ärsyyntyneitä katseita. No, ei sellaisilta paljon ymmärrystä voi odottaakkaan.

Vierailija
2/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkaa pillussa. Jotenkin tosi vammainen sanonta. Menee ihan samaan sarjaan kuin joku "Onko sulla menkat kun oot noin äkänen" tms. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana ollaan!

Vierailija
4/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mukana.

Vierailija
5/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka femakot kuinka muuta väittää. noin fyysisesti. Henkinen kantti sitten usein onkin kovempi.

Vierailija
6/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaahan se kyrpä otsaan...

Minusta se halveeraa naisia että täytyy erikseen korosta että naisia ei saa pilkata =D

Vierailija
7/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mukana. :)

Vierailija
8/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen puhunut hienoista helmoista, olen viitannut eri yhteyteen. Sovitaanko myos, ettei miehet enaa vaheksy naisten hienoja helmoja tai joutuu katselemaan samoja yopuvun housuja (jo virttyneita, kaukaiselta raskausajalta) ja maihinnousukenkia (joista karki jo auki) vuodesta toiseen. Lisana lihava, hoitamaton ja meikiton olemus, finneja, harmaita hiuksia jne. Sita saa mita tilaa!

Vierailija
9/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se halveeraa naisia että täytyy erikseen korosta että naisia ei saa pilkata =D

ja mun mielestä toi sanonta santa pillusta on oikein osuva! :D miettikääs olisi se aika ikävä fiilis,jos santaa olisi sielä..

Vierailija
10/10 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy korostaa kun jotkut elää vieläki jossain hamassa historiassa jollloin naisella ei ollu mitään ihmisarvoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä