Oletko henkeen ja vereen kaupunkilainen?
Mä olen. Ja nyt mies on ruvennut puhumaan että, jos myytäis vene ja ostettais mökki. En vaan voi sietää mökkielämää (korkeintaan pari päivää). Inhottaa ne kaikki ötökät, käärmeitäkin pelkään ja en tykkää edes järvessä uida kun pelkään et, siellä on iilimatoja. Helsinki on ihan kaunis kesällä ja täälläkin riittää tekemistä. Kyselen vaan että, onko kukaan " parantunut" tälläisestä ongelmasta. Ikääkin mulla on jo 33 vuotta.
Kommentit (7)
olen. En ymmärrä mitä tekemistä siellä on, puutarhan hoidostakaan en pahemmin välitä, riittää kun saa kaupunkikodin pihan nätiksi. Lisäksi mä kanssa inhoon niitä perkeleen ökkömönkiäisiä. Meillä kanssa harrastetaan tota veneilyä kesäisin ja se on ihan ok.
se ahdistaisi ihan kamalasti!
Mutta mökki olisi kiva! Mökkikuume iski kylläkin vasta 38-vuotiaana, joten aika sitkeä olen siinä suhteessa...
Mutta en minäkään koko kesää siellä viettäisi. Nuorempana en viihtynyt ollenkaan, nyt 35 kesäsenä mieli on muuttunut. Helsinki on tosissaan ihana kesällä.
Mökkeilemässä en viihdy ollenkaan. Lisäksi pienet kaupungit ahdistaa. Jotenkin ne on rumiakin, varsinkin jos on kerrostaloja keskustassa. Siellä varmaan asustaa ne kyläjuopot ja muuten vaan luuserit.
Tuo mökkeily on saanut tosin jo vihreätä valoa minulta... ei iän taki (37v), vaan lasten takia. On se niin kivaa katsoa, kun lapsilla on hauskaa. Ja helppoa asua ulkona koko päivän, kun on kaunis ilma.
Ennen lapsia tykkäsin mökkeilystä vain sen vuoksi, että siellä oli puulämmitteinen sauna ja illalla oli kiva syödä fondueta takkatulen loimussa.
Rakastan asfalttia jalkojen alla!
oon lämmenny mökkeilylle lapsien takia. Muuten en siellä varmaan paljoakaan viihtyisi. Kaupunkiin on silti ihana aina palata.
joka kesä ollaan silti vuokrattu mökki viikoksi. Ihanaa aina palata kaupunkiin. Voisin ehkä tykätä jos tyyliin " omakotitalo" kaikilla mukavuuksilla.