Miten pääsee omaan gmail-postiin. Jostain syystä en ymmärrä! Apua!
Kommentit (18)
Siis mitä et ymmärrä? Avaat sivun www.gmail.com ja laitat tunnukset niille varattuihin kenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita kirjautumiskenttään sähköpostitunnuksesi (esim. maija.meikalainen) ja salasana. Eikö onnistu näin?
EI TOIMI,JA HALUAN VANHAN SYSTEEMIN TAKASIN
EI TOIMI,JA MITEN SAAN VANHAN KIRJAANTUMISEN TAKAISIN
Minulla ainakin onnistui ihan hyvin kirjautuminen
Joo muullakin on muuttunu ihan ihmeelliseksi.Toisella tietokoneella pääsen,Google Chromen kautta,mut tabletissa tulee joku uus juttu,josta en pääse kirjautuu.😒
Hyvin toimii, enkä kirjaudu sinne selaimella.
Ulkoasu muuttunu, toiminnallisuus pysyny samana. Eli mikä on ongelma?
Minulla on kaksi gmail-osoitetta ja kännykällä menee aina automaattisesti toiseen eikä sitä voi vaihtaa. Ehkä sama ongelma?
Läppärissä OK.
Mä pääsen koneella mutta en kännykällä. Aina vaan tulee joku support sivu!! Miten siitä pääsee pois?
Jos ongelma on se googlen support/privacy settings sivu niin kirjoitatte osoitekenttään www.gmail.com ja painatte enteriä.
Huomasin että Gmailiin ei pääse jos yrittää kirjautua vieraaalla tietokoneella. Ihan hyvä juttu turvallisuuden kannalta. Mutta huonoa jos on oikeasti hätätilanne.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että Gmailiin ei pääse jos yrittää kirjautua vieraaalla tietokoneella. Ihan hyvä juttu turvallisuuden kannalta. Mutta huonoa jos on oikeasti hätätilanne.
Ei tuo mikään ongelma ole kun säädät kaksivaiheisen tunnistautumisen kännykän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee sitten, kun se kysyy vahvistusta ja sen suorittaa onnistuneesti. Eikä tarvita mitään kaksivaiheisen vahvistuksen käyttöönottoa, mitä edellisessä viestissä ehdotetaan.
Google voi sitäpaitsi luokitella jopa ennestään tutun laitteen vieraaksi esim. laitteen formatoinnin tai tehdasasetusten palauttamisen jälkeen tai jopa ip-osoitteen vaihtumisen ja välimuistin tyhjentämisen jälkeen!
miksi en pääse gmail sähköpostiini
Kirjoita kirjautumiskenttään sähköpostitunnuksesi (esim. maija.meikalainen) ja salasana. Eikö onnistu näin?