Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitutukseen viinaa!

Vierailija
09.03.2012 |

No ei kai, mutta kieltämättä nyt kyllä maistuisi...

Harmi että tuo poika 7,5kk on tuollainen tissitakiainen joka ei ole ikinä ymmärtänyt pullosta tai tutista mitään...

Toisaalta ei se nyt nälkää kuolisi kun kiinteitä syö jos äiti kerran lähtisi ja jäisi isän kanssa kotiin....

Nojoo, onhan kaikki omaa syytä mutta silti ottaa nyt päähän ja pahasti.

Tilanne siis se että mies ollut nyt työttömänä niin kauan että KELA ei anna enää rahaa.

Olin jotenkin torjunut tämän kokonaan, kuvitellut mielessäni että tämä tilanne tulee eteen samaan aikaan kun vanhempainraha loppuu, jolloin mies saisi kotihoidontuen ja minä lähtisin töihin.

Olisihan joo näin voinut tehdä aikaisemminkin, mutta tosiaan, tuota tissitakiaista ei noin vain jätetä...

Ei tuo mies nyt kokonaan saamaton ole, fysiikan tohtori siitä tulisi kunha saisi kirjoitettua tota väikkäriä, joten toivoa on että vielä joskus se mies tienaisi niin paljon että minun ei tarvitsisi edes töihin mennä, mutta ei se nyt tällä hetkellä kamalasti lohduta.

Kun se lupaili jo yli vuosi sitten että juujuu, on se ihan kohta valmis.

No, en voi olla liian ankara siitä, en ole itse kirjoittanut väikkäriä, sitä ei voi ihan verrata lähihoitajan oppisopimustutkintoon =D

Nojoo, kyllä se tästä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän