Mä ajattelin ruveta kirjottaan blogia, kiinnostaisko sua lukee tälläsestä?
Eli aiheena olis puutarha ja sen kunnostaminen. Me muutettiin nyt talvella omakotitaloon jonka pihaa ei oo hoidettu n.10 vuoteen juuri nurmikon leikkausta enempää ja mä ajattelin laittaa sen kuntoon. Jaksaisitko seurata projektin etenemistä? Varmaan myös ite talosta tulis jotain juttua...
Kommentit (6)
Ja blogi kannattaa pistä pystyyn jo piankin. Nythän voi jo alkaa kirjoitella haaveista ja suunnitelmista. Sitten lumien sulaessa kuvailla ja kirjoitella siitä, mitä milloinkin lumen alta paljastuu, mikä alkaa vihertää jne.
Hei tosi hauska idea!!
Olisi mielenkiintoista seurata ihan alkutekijöistä lähtevää projektia! Jos saa pyytää, sinne voisi laittaa jonkun "for dummies"-osaston jossa selittäisit ihan juurta jaksaen perusasioita. Nimim. "En ole vieläkään tajunnut, mikä on perenna"
Kesäisin en tosin koneen ääressä homehdu, siitä pitää oma uudisrakennuksen puutarha huolen. Näin keväällä kun ei vielä itse pääse mitään tekemään, olisi aikaa lueskella niitä juttuja.
niin ei oo juuri mistä kirjottaa, paitsi tutkimuksista, että mitähän tän lumikasan alta löytyy, kivi vai marjapuska. Suunnitelmia olis kyllä paljon! :) ap
Ota jo nyt talvikuvia ja kirjoittele myös niitä suunnitelmia ylös.
Silla tavalla muistaa paremmin, kun on kirjoittamisen aika.