Valitsetko ystäväsi pituuden mukaan?
Kommentit (12)
alle 170 cm älkööt vaivautuko. Jos muuten täyttää mun kriteerit (hiustenväri, paino, vaatetus, koulutus, ulkonäkö, sosiaalinen asema), niin saatan joustaa ja hyväksyä 168 cm, mutta ei sen alle.
mutta minulla on useita itseäni lyhyempiä ystäviä, vaikka olen itsekin keskivertoa lyhyempi. Ehkä olen tiedostamatta valinnut lyhyitä tunteakseni itseni vähän pidemmäksi. ;)
Jollain taitaa taas olla liikaa aikaa...
mutta kyllähän lyhyet ihmiset ovat aika huvittavia. Ei aina meinaa pokka pitää kun kuuntelen erästäkin pariskuntaa, joka epätoivoisesti yrittää saada lisäsenttejä rahasta ja materiasta. Oikein kivoja ovat muuten kyllä, mutta se pullistelu... :)
Minun paikkani on luonnollisesti aina huomion keskipisteessä, joten ympäröin itseni lyhyemmillä ystävillä. Naisystävät saavat olla max. 160 senttiä pitkiä, mieskavereille sallin 175 senttimetrin harjakorkeuden (jos en ole heistä romanttisesti kiinnostunut), mutta romanttisesti kiinnostavat miehet saavat olla jopa 180 cm.
Nim 175-senttinen alfanaaras
Mulla on vain 164cm pitkiä ystäviä.
vaa sellaisia ystäviä joiden pituus on parillinen numero. epäsosiaaliset parittomat olkoon yksyn.
Entäs kengän koko, varallisuus, ulkonäkö, paino jne.
Tosin tiedän kyllä ihmisiä jotka valitsevat kaveripiirinsä varallisuuden tai koulutuksen perusteella, uskomatonta kyllä sekin.
mutta kyllähän lyhyet ihmiset ovat aika huvittavia. Ei aina meinaa pokka pitää kun kuuntelen erästäkin pariskuntaa, joka epätoivoisesti yrittää saada lisäsenttejä rahasta ja materiasta. Oikein kivoja ovat muuten kyllä, mutta se pullistelu... :)
pätkillä ole tutkitusti huono itsetuntoja kovat kompleksit?
Tosin tiedän kyllä ihmisiä jotka valitsevat kaveripiirinsä varallisuuden tai koulutuksen perusteella, uskomatonta kyllä sekin.
luonnollisesti tuo varallisuus voi sitoa yhteen tai erottaa ihmisiä. Harrastukset ja monenlaiset mieltymykset voivat olla seurausta rahan paljoudesta tai sen puutteesta.
Ystäviä ei mielestäni "valita", vaan saadaan.