Kohdunulkoinen - HCG nega?
Kyselisin teiltä viisaammilta, että voiko raskaus olla kohdunulkoinen mikäli HCG-arvo verestä on negatiivinen? Tai itseasiassa mulla arvo oli 5 ja pari päivää aiemmin olin tehnyt virtsasta positiivisen testin.
Eli onkohan tässä keskenmeno vai onko kohdunulkoinen mahdollinen?
Kommentit (2)
Ahaa,mulla kun oli käsitys, että kohdunulkoinen ei voi olla jos HCG on alle 5. Ja oikeestaan mulla oli eka 5 ja muutaman päivän päästä 2. Lääkärit on sitä mieltä, et pelkkä keskenmeno..
Jotenkin ahdistavaa. Tiputteluvuotoa on vielä vähän ja alavatsaa nipistelee edelleen. Vähemmän kuin vuodon alussa,mutta kuitenkin kipuilee välillä. Mistä nyt tietää, onko jokin vialla vai kuuluuko keskenmenoon?!
Olin vain siinä uskossa, että kohdunulkoisessa raskaustesti näyttäisi plussaa..
Kait se on mahdollista. Mulla itellä oli HCG 12 kun leikkaussaliin lähdin (kohdunulkoinen oikeassa tuubassa). Toinen kohdunulkoinen het perään ni siinä Hcg oli luokkaa 2 tai 3. Itse olin kaas tehny kotitestin pissasta viikkoa aikaisemmin ja haalea plussa. Verikoe näytti sitte, että kesken oli menossa. Siinä kävi vähä onnekkaammin ja alkio surkastui iteksiin pois joten leikkausta ei tarvinnut.