-60 luvun kerrossängyt HUUTONET
Yritin myydä huutonetissä -60 luvun pinnalaitaisia kerrossängyjä jotka suomen hienoimmat niin kohdetta katsoi 4 henkilöä.
Onko huutonet tiensä päässä?
Kommentit (10)
Ehkä tuotteesi on niin hanurista, että ketään ei kiinnosta? Kenties olet hinnoittelut tuotteesi tunnearvon mukaan, jolloin kukaan ei viitsi hauissa edes avata ylihinnoiteltua tuotettasi? Minä en ainakaan.
Tuollaiset kolmen markan sängyt joutaa annettavaksi tai kaatikselle. :)
tai sitten katso täältä huuto.netin inhokit.
Täydennyssanat esim suomen hienoimmat, oikeinkirjoitus, Suomen isolla kirjaimella, jos se oli otsikossa, jätän väliin.
Jätän väliin myös sellaiset, jotka viljelevät liikaa etsintää auttavia sanoja, esim olin etsimässä mulberryn laukkuja ja kun tuli vaihtoehtoihin vuittonit, en edes katsonut mitään, eli tämäkin kannattaa tarkistaa.
Jos otsikko on täynnä tarpeellisia sanoja, esim 60-luvun kerrossängyt, kunto hyvä, Savonlinna voi katsojia tulla paljon enemmän.
Uskon että et vaan osannut tehdä hyvää ilmoitusta.
Ehkä tuotteesi on niin hanurista, että ketään ei kiinnosta? Kenties olet hinnoittelut tuotteesi tunnearvon mukaan, jolloin kukaan ei viitsi hauissa edes avata ylihinnoiteltua tuotettasi? Minä en ainakaan.
tekstiäni.
kerroin että on suomen hienoimmat ja kyseessä ei ole kolmen markan tai kolmen euron tavaraa lautareunaiset kaksi metriset vaan pinnalaitaiset joista on maksettu jopa 500 € huutonetissä ja joita sinunlaisetkin klitorisrouvat kuolaa.
onko viel myynnissä? Linkki? Kiinnostais nähdä. Tietty jos hinta on korkea, niin ei monikaan vaivaudu edes kohdetta avaamaan ja katsomaan..
tekstiäni.
kerroin että on suomen hienoimmat ja kyseessä ei ole kolmen markan tai kolmen euron tavaraa lautareunaiset kaksi metriset vaan pinnalaitaiset joista on maksettu jopa 500 € huutonetissä ja joita sinunlaisetkin klitorisrouvat kuolaa.
xD
En ole rouva, enkä edes nainen, joten en kuolaa. Minulle tyhjänpäiväisiä turhakkeita, enkä haahuile menneiden perään.
myyntihintasi oli ihan liian korkea (mainitsitkin jonkun maksaneen 500e, ja yrität siis mitsekin rikastua), tai sitten sinulla on käytössä hv (itse en enää avaa kohteita, joissa hv).
tämän aggressiivisen ap:n teksteihin aiemminkin! Eikös tällä ollut joku kirppisblogi, jota mainosti täällä massiivisesti?
tekstiäni.
Yritin myydä huutonetissä -60 luvun pinnalaitaisia kerrossängyjä jotka suomen hienoimmat niin kohdetta katsoi 4 henkilöä.
Onko huutonet tiensä päässä?
Haluaisin ostaa sängyn jos hinta ok. Paljonko pyydät?
Kokeile sitä!