Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkosuomalaiset: Onko Fiskarsin juustohöylä niin ylivertainen kuin kuvittelen?

Vierailija
09.03.2012 |

Olen Suomessa ostanut muiden valmistajien höyliä, eikä yksikään vedä vertoja Fiskarsin höylälle.

Löytyykö yhtä hyvää muualta?

Käytetään sitä muuhunkin kuin juustoon, mm. kurkut saa siivutettua juuri sopiviksi.

Ei sillä, että noista luopuisin, haluaisin vain tietää :)

Ja onkohan se perinteinen purkinavaajakin ihan paras?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustot tarttee erilaisen juustohöylän? Esim. kermainen pehmeä juusto tai kova juusto!

Vierailija
2/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustot tarttee erilaisen juustohöylän? Esim. kermainen pehmeä juusto tai kova juusto!

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis

Vierailija
4/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku Hackmannin vanha höylä ja on aivan uskomattoman hyvä. Purkinavaajista se perinteinen on paras. Mun mielestä siis.

Vierailija
5/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siihen tyytyväinen.

Täällä Ranskassa ei ole höyliä tullut vastaan. Täkäläisiä juustoja ei juuri höyläillä, vaan veistetään. :)

Vierailija
6/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muistaakseni 90-luvulta Fiskarsin juustohöylä ja se oli vielä kestävä. Kunnolla tehty. Kävin muutama kuukausi sitten kaupassa ja laatu on kyllä mennyt Fiskarsinkin juustohöylissä naurettavaksi. Fiskarsit on nykyään samanlaisia läppiä kuin ikeassa tai missä tahansa muussa kaupassa, mutta hinta on edelleen korkea. Ei ole enää läheskään yhtä hyvä kuin ennen.

Vierailija
7/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustohöylä, ei siis edes terässä metallia ja on paras höylä ikinä. Merkkiä ei siinä harmikseni ole, ostaisin näitä varastoon ja lahjaksi vaikka kuinka jos tietäisin mistä on ostettu. Leikkaa kovat ja pehmeät juustot ja kurkut.

Vierailija
8/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on joku täkäläinen ja Hackman.

Perinteinen (suomalainen) purkinavaaja on kyllä minusta kätevin, tosin sitä ei juuri tarvitse enää.