Onko hölmöä ottaa hääkampaus mutta tehdä meikki itse?
Häät pieni iltatilaisuus, jossa vihkimisen jälkeen mennään vain ravintolaan syömään.
Kommentit (7)
jos osaa itse meikata hyvin ;)No joo. Oikeasti, ei mitään merkitystä, vaikka et ottaisi sitä hääkampaustakaan, tärkeintähän on, että olet itse tyytyväinen :)
Enkä mitenkään hirveän paljon käytä meikkiä muutenkaan. Tuntuu turhalta maksaa meikistä, kun emme mene mihinkään viralliseen valokuvaan ja vieraitakin on vain muutama. Kampauksen otan, koska mulla on todella pitkät ja paksut hiukset enkä saa niitä itse laitettua hyvin.
ap
Jos osaat meikata niin hyvin että olet itse tyytyväinen.
Itse mietein ihan samaa mutta minulla niin vaalea iho että muutenkin ongelma löytää oikean värinen pohjameikki. (oikeastaan en ole vielä koko ikänäni löytänyt sellaista)
Toinen asia oli se että pelkäsin että saan jonku kamalan stressi finnin enkä saa itse sitä peitettyä saati sitten enää viime tingassa aikaa varattua. Mutta en ei onneksi tätäkään tapahtunut.
Mutta asia kannattaa hoitaa niin että itse et sitten kyseisenä päivänä joudu stressaamaan mitään ylimääräistä.
Onhan se kyllä kallis. Koe kampaukset ja koemeikki on mielestäni melko turhia, varsinkin jos tietää ettei halua mitään kamalan vahvaa meikkiä.
Kävin meikissä ja se oli kyllä todella kiva. Silti oli niin kiire päivä (pienet lapset) etten missään välissä päässyt korjaamaan meikkiä, aina kun olin menossa joku vaati jonnekin kuvaan tai lapset syliin. Jokatapauksessa ne mun meikin oli loppuillan kuvissa miten sattuu.
Kuviahan siellä varmasti otetaan, ja kannaattaa laittaa joku jolla hyvä kamera niin ottamaan muutama hääkuvan tapainen jokatapauksessa ettei vain ala kaduttamaan.
Mutta jos osaat meikata ja hyvät meikit niin ei todellakaan tarvi. Voi olla että joku meikkaa vielä sellaisen meikin josta et tykkää. Saat ainakin mitä haluat kun laitat itse.
Ei kuitenkaan laittanut hiuksiaan. Häät eivät olleet ihan pieni tilaisuus.
Itse osaat meikata itsesi omaannäköiseksi.
Jos joku muu meikkaa ja et tunne oloasi OK, niin se voi pilata tärkeän päiväsi.
En normaalistikaan käytä vahvaa meikkiä, joten ajattelin rahojen menevän hukkaan.