Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄRSYTTÄVÄÄÄ MULLA ON JOKU KUULUISA KAKSOISOLENTO

Vierailija
08.03.2012 |

jonka exällä on ollut firma tai jotain ja aina mut sekotetaan siihen naiseen.Ei millään jaksaisi.Nytkin uutta tietokonetta ostaessa myyjä oletti mun olevan joku toinen,vähänkö pyörittelin silmiä päässä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut karhulaskuja ja uhkauskirjeitä/soittoja aikoinaan, kun olivat täsmälleen samanniminen pariskunta kuin samalla seuduilla asuva toinen rötöstelevä pariskunta. Tai ainakin sillä miehellä oli jotain hämäräbisneksiä ja laskut maksamatta. Millään eivät meinanneet uskoa ettei vanhemmillani ole tekemistä asian kanssa!

Vierailija
2/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan luulee mua eri ammatissa toimivaksi henkilöksi ja nuoremmaksi kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla asuu, jolla on sattumalta sama nimikin!

Kolme kertaa on eri ihmiset luulleet minua täksi samaiseksi, eri henkilöksi. Kuulemma olen ihan saman näköinen, ja sama etunimikin. Ovat kaikki kolme luulleet puhuneensa tämän henkilön kanssa kun olivat puhuneet minulle.

Hui! Pakostakin tulee mieleen onko tämä joku "salainen sukulainen" tai jotain sinne päin, eikä ole provo!

Harmittaa nyt jälkikäteen miksi siinä tilanteessa en tajunut kysyä koko tämän "kaksoisolennon" koko nimeä, pääsisi vaikka facebookin kattua tiirailemaan onko siis miten samannäköinen. Asutaan molemmat täälä Uudenmaanläänissä.