ÄRSYTTÄVÄÄÄ MULLA ON JOKU KUULUISA KAKSOISOLENTO
jonka exällä on ollut firma tai jotain ja aina mut sekotetaan siihen naiseen.Ei millään jaksaisi.Nytkin uutta tietokonetta ostaessa myyjä oletti mun olevan joku toinen,vähänkö pyörittelin silmiä päässä.
Kommentit (3)
Vaan luulee mua eri ammatissa toimivaksi henkilöksi ja nuoremmaksi kuin olen.
Lohjalla asuu, jolla on sattumalta sama nimikin!
Kolme kertaa on eri ihmiset luulleet minua täksi samaiseksi, eri henkilöksi. Kuulemma olen ihan saman näköinen, ja sama etunimikin. Ovat kaikki kolme luulleet puhuneensa tämän henkilön kanssa kun olivat puhuneet minulle.
Hui! Pakostakin tulee mieleen onko tämä joku "salainen sukulainen" tai jotain sinne päin, eikä ole provo!
Harmittaa nyt jälkikäteen miksi siinä tilanteessa en tajunut kysyä koko tämän "kaksoisolennon" koko nimeä, pääsisi vaikka facebookin kattua tiirailemaan onko siis miten samannäköinen. Asutaan molemmat täälä Uudenmaanläänissä.
on tullut karhulaskuja ja uhkauskirjeitä/soittoja aikoinaan, kun olivat täsmälleen samanniminen pariskunta kuin samalla seuduilla asuva toinen rötöstelevä pariskunta. Tai ainakin sillä miehellä oli jotain hämäräbisneksiä ja laskut maksamatta. Millään eivät meinanneet uskoa ettei vanhemmillani ole tekemistä asian kanssa!