Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytönohjain, apuja kaivataan

Vierailija
08.03.2012 |

Eli, pitäisi ostaa HP:n pöytäkoneeseen uusi näytönohjain, jotta pystyisi pelaamaan mm. The Sims kolmosta ja The Sims Medievalia. Vaatimukset siihen ovat 128 Mt -näytönohjain, jossa on Pixel Shader 2.0 -tuki ja viimeisin DirectX 9.0c.

Tiedän, että nuo näytönohjaimet ovat melko kalliita ja siksi yritän etsiä käytettyä. Ongelmana on vain se, että olen täysin pihalla tuollaisista asioista. Toki liikkeestä saisi apuja, mutta tosiaan, yritän löytää käytetyn ohjaimen.

Siksi olen täällä kyselemässä apuja tähän ongelmaan. Osaako joku nimetä näytönohjaimen, johon pätevät nuo vaatimukset? Google ei tulosta tuottanut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, pitäisi ostaa HP:n pöytäkoneeseen uusi näytönohjain, jotta pystyisi pelaamaan mm. The Sims kolmosta ja The Sims Medievalia. Vaatimukset siihen ovat 128 Mt -näytönohjain, jossa on Pixel Shader 2.0 -tuki ja viimeisin DirectX 9.0c.

Tiedän, että nuo näytönohjaimet ovat melko kalliita ja siksi yritän etsiä käytettyä. Ongelmana on vain se, että olen täysin pihalla tuollaisista asioista. Toki liikkeestä saisi apuja, mutta tosiaan, yritän löytää käytetyn ohjaimen.

Miksi ihmeessä haluaisit käytetyn näytönohjaimen, kun todennäköisesti halvinkin (n. 30-40 euroa) kaupasta löytyvä näytönohjain täyttää nuo vaatimukset? Meidän pöytäkoneemme on vuodelta 2006 ja se pyörittää noita pelejä aivan hyvin.

Jos epäilet näytönohjaimen tehon riittävyyttä, todennäköisesti koneesi on todella vanha, eikä sen teho riitä noihin peleihin muutenkaan. Pelkkä näytönohjaimen päivitys ei auta, jos koneen teho ei riitä.

Kannattaa mennä sinne kauppaan koneen tekniset tiedot mukana ja pyytää apua. Saat ainakin sellaisen näytönohjaimen, joka sopii koneeseen, jos koneen teho riittää.

Vierailija
2/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen näytönohjain siinä on? Oletko varma, että muut vaatimukset koneessasi täyttyvät?

Siis muistia ja kiintolevytilaa on tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla