kuka menee tänään changeen?
Kommentit (12)
Jos jaksan, täytyy katsoa. Aika hyvä ale kyllä, lisäksi Change on ehkä paras paikka ostaa rintsikoita!
Soitin heti vaimolleni ja ehdotin että veisin hänet.
niiden liivit ei mahdu mulle.
Minkä kokonen sä oikeen oot???? Mulla on H-kuppi (!) ja löyty liivit.
I:hin asti ainakin löytyy. Ainoa kerta kun ovat tuottaneet pettymyksen, oli imettäessä, kun ei ollut imetysliivejä kuin 75I ja ois pitänyt olla 70. Aika kattavaksi väittäisin kokoskaalaa silti...
Niiden hinnat silti kalliita, ja jos kuitenkin ostan epäsopivat.
Niiden hinnat silti kalliita, ja jos kuitenkin ostan epäsopivat.
Melkein väkisin tunkevat koppiin katsomaan onko sopivat, vaikea sieltä on lähteä vääränkokoisten liivien kanssa.
Mutta jääkää te muut kotiin, mä mahdun sinne sitten paremmin!
vai rupeavatko mittanauhoilla tissejä ja ympärysmittoja mittailemaan?
ja ostin ihanat liivit ja housut setin ja maksoi vähän päälle 40eura, sopii paremmin kuin h&m/lindex viritelmät..
ap
Kokoni on 65 GG (Freya, Primadonna etc.). Changen I-kuppi ei todellakaan mahdu. Heiltä ei myöskään löydy montaa mallia ympäryksellä 65. 70 on jo liian väljä.
Eli usko vaan, ei löydy!
no mulla oli 75/f ja change sopiva, h/m liian pieniä ja löysiä ympärykseltään usein.
Jos jaksan, täytyy katsoa. Aika hyvä ale kyllä, lisäksi Change on ehkä paras paikka ostaa rintsikoita!
valikoima ei mun mielestä kovinkaan hyvä ja laadukas. Palvelu on ok, mutta parempaakin on nähty. Joku voisikin vinkata pääkaupunkiseudulta jonkun todella laadukkaan rintaliivimyymälän. En ole onnistunut löytämään.