Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kaikki viikonloput täynnä ohjelmaa?

Vierailija
08.03.2012 |

Meillä on taas kaikki viikonloput sovittuna toukokuun puoleen väliin saakka ja kesällä yleensä on myös kaikki buukattu jo pari kk eteenpäin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sovittua ja silloin voit sopia hänen kanssaan jotain, jos siitä oli kyse. Eikö?

mitä tahansa voi sattua sitä ennen, ja tämä ystävä ei ymmärtänyt että voi tulla jotain tärkeämpää. jos vaikka lapsi olisi sairaana 18.7. niin hän vetäisi hernettä nenään kun ei voitaisi tulla heille päivälliselle (koettu)

kuukausien päähän (ne myydään loppuun niin, että ei saa enää kuukautta ennen). Jos on jalka poikki ja ei pääse, niin sitten myydään lippu. Raskasta elää tavallasi, että mitään et uskalla suunnitella. Sinulla on huonot ystävät jos eivät ymmärrä tuollaista syytä perua tapaamista.

Vierailija
22/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta elää tavallasi, että mitään et uskalla suunnitella. Sinulla on huonot ystävät jos eivät ymmärrä tuollaista syytä perua tapaamista.

Tuo kuvaamani ystävä on ex-ystävä (puhuin vaan yhdestä ihmisestä, en monikossa). Me reissaamme ihan kohtuullisen paljon (vuodessa varmaan 70 vrk muualla kuin kotona?) mutta mennään silloin kun sattuu huvittamaan. Buukkaan ihan tarpeeksi työajalla, ei sitä enää vapaalla jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sovittua ja silloin voit sopia hänen kanssaan jotain, jos siitä oli kyse. Eikö?

mitä tahansa voi sattua sitä ennen, ja tämä ystävä ei ymmärtänyt että voi tulla jotain tärkeämpää. jos vaikka lapsi olisi sairaana 18.7. niin hän vetäisi hernettä nenään kun ei voitaisi tulla heille päivälliselle (koettu)

kuukausien päähän (ne myydään loppuun niin, että ei saa enää kuukautta ennen). Jos on jalka poikki ja ei pääse, niin sitten myydään lippu. Raskasta elää tavallasi, että mitään et uskalla suunnitella. Sinulla on huonot ystävät jos eivät ymmärrä tuollaista syytä perua tapaamista.

kiinnosta sopia mitään monen kuukauden päästä. Jonkun konserttilipun voisin ostaa, mutta mitään kaveritapaamisia tms en sovi, enhän edes tiedä olenko maassa heinäkuussa, vai jossain lomalla tms. En siis halua sitoutua mihinkään puolen vuoden päähän, eikä kyseessä ole mikään "uskaltaminen" tai sen puute

Vierailija
24/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkösen kolumni Katellaan, löytyy esim. kirjasta Palele Porvari. Siinä käsitellään justä tätä!

Vierailija
25/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-L Härkönen ei ole kovin korkeassa kurssissa tällä palstalla kuin omasta mielestään.

Vierailija
26/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta sopia mitään monen kuukauden päästä. Jonkun konserttilipun voisin ostaa, mutta mitään kaveritapaamisia tms en sovi, enhän edes tiedä olenko maassa heinäkuussa, vai jossain lomalla tms. En siis halua sitoutua mihinkään puolen vuoden päähän, eikä kyseessä ole mikään "uskaltaminen" tai sen puute

Vierailija
27/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa heinäkuulle, juuri sen vuoksi, että en halua sopia mitään näin aikaisin. Jos heinäkuussa sattuu olemaan vaikka paskat lomakelit, niin minä otan matkan lämpimään tms. Ei minua huvita sopia mitään kylästelyjä monta kuukautta etukäteen.

Vierailija
28/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa heinäkuulle, juuri sen vuoksi, että en halua sopia mitään näin aikaisin. Jos heinäkuussa sattuu olemaan vaikka paskat lomakelit, niin minä otan matkan lämpimään tms. Ei minua huvita sopia mitään kylästelyjä monta kuukautta etukäteen.

ei ole mitään järkeä lähteä taaperoperheen kanssa mökille heinäkuussa jos vettä tulee ympäri vuorokauden ts ei ole kellään kivaa kun kökitään siellä sisällä ahtaassa. Sitä ei buukata päivän tarkkuudella huhtikuussa, tai jos joku haluaa näin tehdä niin valitettavasti hänen on tehtävä buukkauksensa jonkun toisen kanssa.

Minä täytän työkalenteriani tällä hetkellä vuoteen 2014 joten ei todella kiinnosta elää kalenterin armoilla muuten. JOkainen elää tavallaan.

Vierailija
29/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vapaa valinta, lähteekö sinne mökille vai ei.

Vierailija
30/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vapaa valinta, lähteekö sinne mökille vai ei.

niin onhan sinne mentävä. Ainakin minun tuntemat "buukkaajat" elää pilkulleen sen mukaan mitä on sovittu.

Vierailija
31/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku mökille meno tai mökin siivous, olis joku kiireellinen meno. Siis sehän on LOMAA!

Mullakin on kiire, jos alan tolleen laskemaan:

1. mökille

2. mökille

3. mökille

4. mökille

5. mökille

jne jne

minä kun luulin, et silloin mulla ei ole mitään jos olen vaan mökillä, Kaikkea te keksitte, huh huh

ja onko sitä pakko keksiä kaikenmaailman tuttujen tapaamisia ja laivareissuja, jos ne sua uuvuttavat niin paljon????

Vierailija
32/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin voisi olla ohjelmaa. Yleensä joudutaan vähän jopa miettimään miten saadaan viikonloppu kulumaan, ja tää on pelkästään hyvä!

Aikanaan kun isompi poika harrasti vielä lätkää, niin ei ollut vapaa-ajan ongelmia... onneksi nyt voi ottaa relammin, eikä aina ole jotain.

Vierailija
33/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksaisi. Sitä paitsi meille on syntymässä vauva vajaan parin kuukauden päästä, joten mitään kauhean tarkkoja suunnitelmia ei oikein voikaan tehdä.

Vierailija
34/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellaisia ns puolimerkintöjä. Esim lähdetään kirppikselle ja tutustumaan hoitopaikkaan, vaikka poika menee sinne vasta 1,5 v päästä. Eli helppo perua.

Ja jotain konsertteja on merkitty mutta lippuja ei ole ostettu ja tuskin ostetaankaan etukäteen, mutta tiedän että ko bändi on silloin esim Tavastialla.

Musta on kiva että kalenterissa on menoa. Meillä viikot ovat tyhjää täynnä, joten kiva että ohjelmaa on edes vkonloppuisin.

Vierailija
35/35 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen buukkauksia teillä noin paljon on? Suurin osa meidän viikonlopuista on vapaita, voidaan tehdä ihan mitä huvittaa. Muutamia viikonloppuja on etukäteen sovittu matkoille, kyläilyille jne.

1) meille tulee vieraita syömään / juomaan

2) ystävän 40-vuotisbileet

3) Tukholmaan neljäksi päiväksi (pitkä vkl)

3) Mökille siivoamaan ja ystäväpariskunnan luokse kylään

4) Pääsiäinen mökillä (siivous jne)

5) Tuttavapariskunnan luokse yökylään toiselle puolelle suomea

6) Laivalle

7) Vappu vkl mökillä ja ravintolasta pöytävaraus aatoksi (porukalla syömään)

8) Mökille

Ja sama jatkuu kun taas aika kuluu koko kesän... Kesällä on jo varattu pari konserttia, festarit, Riikan reissu ja mökillä on vaan "pakko" käydä ajoittain

tekemällä tehty kiireiseksi. Ohjelmaksi lasken itse viikonloppuna vain pyöreät synttärit, häät, ristiäiset yms. Ystävien kyläilyjä ja mökkeilyjä en koe "ohjelmaksi". Mutta opinpa uutta, taitaa olla todella ohjelmoitu viikonloppu, kun suunniteltiin ulkoilua ja säävarauksella laskettelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi