Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään ensimmäistä kertaa kasvisruokaa

Vierailija
07.03.2012 |

josta kukaan ei valittanut! Aina kun olen yrittänyt, ainakin mies on ollut vailla lihaa. Tänään sitten omaa hajamielisyyttäni aloin tekemään lasagnea ja kas eipä ollutkaan pakkasessa jauhelihaa. Korvasin sen sitten soijarouheella ja punaisilla linsseillä. Täydestä meni! Ei tuo möllikkä varmaan vieläkään tajua ettei siinä ollut lihaa *kjähkjäh*.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halpaa! näin hoitovapaalla olija kun laskee ruokalaskua.

pavuilla olen usein korvannut lihaa myös, soijarouheen ja linssien lisäksi.

Vierailija
2/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennenkään kukaan valittanut, kun koulussa oli ruokana pinaattilettuja (eli kasvisruokaa), mutta kun pinaattilettupäivä nimettiin kasvisruokapäiväksi, niin asiasta tuli valituksia, että ei kukaan pärjää pelkllä kasvisruualla, vaan pitää olla lihaa :)

Entinen poikaystäväni inhosi yli kaiken sieniä, mutta tilasi aina yhdenn ruoka-annoksen ravintolassa, koska se oli niin hyvä. Kunnes sai kuulla, että siinä on sieniä, ja sen jälkeen ei enää koskaan tilannut ko. ruokaa. (ja sienet eivät siis aiheuttaneet mitään ongelmia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se varmasti uppoo lihansyöjällekin. Itse olen niin tottunut siihen, samoin kuin tofuunkin, että käytän sitä vähän joka ruokaan. Ja aina maistuu hyvälle.

Vierailija
4/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut kokille!

minä usein jatkan jauhelihaa soijarouheella, mutta voihan sen lihan tosiaan jättää kokonaan poiskin.

Vierailija
5/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidolla tehtynä se on nimittäin todella hyvää, erityisesti esim. kasvislasagne.

Sen sijaan vastenmielisyyttä herättävät kasvissyönnin propagoijat. Ei kukaan tykkää siitä, että ideologiaa tuputetaan kurkusta alas (tällä kertaa harvinaisen konkreettisesti).

Itse jopa teen välillä kasvisruokaa, mutta minuakin inhottaa trendikkäät fundamentalistivegaanit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän