Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi arkipäivä Hesassa - mitä tekisit?

Vierailija
07.03.2012 |

Ei lapsia mukana, minä ja mies. Ajattelin joko aamubrunssia tai lounasta hyvässä ravintolassa ja sitten joku kiva näyttely tai museo tai leffa tai jotain muuta.

vinkkejä - mihin syömään ja mitä muuta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on todella aikaa, kun olen siellä viimeksi käynyt.

ap

Vierailija
2/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen pariskunta on kyseessä,mietityistä suunnitelmistanne päätellen ehdotukseni on teille ehkä väärä, mutta itse joka en välitä mistään hienoista ravintoloista jne. ja rakastan olla ulkona, menisin kauppatorille/kauppahalliin/hakaniementorille, vaikka onkin talvi..Kunnolla vaatetta päälle ja kauppahallin/hakaniemenhallin herkkuja testaamaan..Ravintoloihin pääsee aina syömään, niitä on melkein joka kaupungissa hyviä, joten suosittelen jotakin muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooppera ja hieno ravintola tai lihis kauppatorilla ja kauppahalli kuulostaa musta molemmat hyvältä! Joten tosiaan kaikki vinkit ovat tervetulleita.

minkälainen pariskunta on kyseessä,mietityistä suunnitelmistanne päätellen ehdotukseni on teille ehkä väärä, mutta itse joka en välitä mistään hienoista ravintoloista jne. ja rakastan olla ulkona, menisin kauppatorille/kauppahalliin/hakaniementorille, vaikka onkin talvi..Kunnolla vaatetta päälle ja kauppahallin/hakaniemenhallin herkkuja testaamaan..Ravintoloihin pääsee aina syömään, niitä on melkein joka kaupungissa hyviä, joten suosittelen jotakin muuta...

Vierailija
4/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hel.fi/hki/hkr/fi/Viheralueet/Talvipuutarha

Kauniina päivänä Töölönlahden rantaa pitkin kävellen tuonne :)

Vierailija
5/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i love that place

Vierailija
6/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kaunis aurinkoinen kevät päivä, se voisi olla kiva paikka!

Muita ideoita?

Ap

Vierailija
7/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun suunnitelmahan kuulostaa jo ihan hyvältä.

Vierailija
8/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iltapäivään asti vapaata, mutta en keksi mitään tekemistä.

t. helsinkiläinen

Vierailija
9/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan täältä maalta pari kertaa vuodessa Helsinkiin ja käyn Designmuseossa. Upeat näyttelyt ja vastapaistetut korvapuustit.

Vierailija
10/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia mukana, minä ja mies. Ajattelin joko aamubrunssia tai lounasta hyvässä ravintolassa ja sitten joku kiva näyttely tai museo tai leffa tai jotain muuta.

vinkkejä - mihin syömään ja mitä muuta?

Ateneumiin jos tykkää taiteesta, korkeasaaressa ovat talvisin eläimet aktiivisemmin liikkeellä.. Ruokapaikoista Zetor on ehdoton suosikkini jonkalaista ei ihan jokapaikasta löydy. Virgin oil myös hyvä.

Suomenlinna on nätti paikka mutta itse menisin sinne kesällä piknik-kori mukana :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi