Onko muilla sama ongelma että jännittävän
työpalaverin tai esittelyn tms. jälkeen on aivan älyttömän ylivireä olo ja sellainen ettei pysty rauhoittumaan ollenkaan! Mulla on paljon iltaan suuntautuvia työmenoja ja tällöin asia on erityisesti ongelma. Saan ihan hyvin unta ennen jännittäviä päiviä, mutta usein menee jälkeenpäin yö valvoessa vaikka kaikki olisi sujunut ihan hyvin. Miten te muut pääsette takaisin tolkkuhinne? Viimeisimmän iltatapahtuman jälkeen join tavoistani poiketen kotona lonkeron, ei auttanut. Katsoin televisiota tuntikausia, ei auttanut. Masturboin, ei auttanut :). Puoli kolmelta yöllä vedin jääkaapin tyhjäksi (mikä yleensä viimeistään auttaa kun maha on täynnä ruokaa), ei auttanut. Lenkkiä en ole kokeillut, kun ei sitä sitten illalla enää mitenkään jaksa yötä vasten.
Kommentit (2)
Olen vähän tuollainen, mutta onneksi kotielämä on niin rauhaisaa, ettei tartte hepuloida. Kofeiinia en juo klo16 jälkeen edes teen tai colajuomien muodossa, olen niillekin yliherkkä. Auttaisko meditoiminen tms? Varmaan siihenkin löytyis dvd.itä, mitä voisi aluksi katsoa ja sitten myöhemmin ilman niitä.
että olet ylivireä, muttet muka jaksa lenkille mennä?
Ok, fyysinen kova rasitus virkistää, joten ei ehkä kannatakaan ihan juuri ennen nukkumaanmenoa hikilenkkiä vetää.
Mutta itse ainakin puran työstressin iltahukin jälkeen kävelemällä pari kilsaa.