Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monako kertaa päivässä ajattelet lihoamista, laihtumista, tai painoasi yleensä? Missä tilanteissa? Onko ongelma?

Vierailija
16.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan sata kiloa ja olen päättänyt päästä eroon tästä läskistä... Toistaiseksi kivasti projektini on edennytkin.

Vierailija
2/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa yhteensä noin 20 kg ja laihdutus alkaa ehkä ensi viikolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 169, painoa tällä hetkellä 62. Kesän jälkeen aloitin laihdutuskuurin, jonka ansiosta on tippunut 5-6 painoa ja vielä on pari kiloa tarkoitus karistaa eli päästä niihin mittoihin, joissa olin pari vuotta sitten. Eron jälkeen liikunta väheni ja parissa vuodessa tuli melkein 10 kiloa lisää. Havahduin, kun tajusin painavani saman verran kuin viimeisilläni raskaana. Ylipainoa ei virallisten kriteerien mukaan ole, mutta en ollut ns. itseni kokoinen ja suunta oli täysin väärä. Painon tiputtaminen on ollut ihanaa!

Vierailija
4/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun lopussa aloin laihduttamaan ja nyt on tippunut suunnilleen vauhtia kilo per viikko. Alkupaino oli 102 kg (!!!!) ja nyt 91, kiloja tuli, kun olen sellane suruuni syöjä, masensi vaan ja koitin korjailla pahaa oloani syömällä, syömällä liikaa ja väärää! Koko aikana ei ole ollut nälkä, ja mielikin kohoaa, kun vaatteet lakkaa puristamasta ja osan olen jo siirtänyt kirppiskasaan, en aio enää " sopia" niihi telttoihin ens kesänä. Tavoitteeni saada vielä pois ainaki 30 kg, vuoden ajattelin siihen menevän.

Vierailija
5/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan vahtia niitä ekoja mahdollisia hiipiviä kiloja, etten pääse salakavalasti lihomaan. Olen aikoinaan laihduttanut, ja sitä ennen pyöri mielessä koko ajan, mutta nyt kun ongelmaa ei juuri ole, ei sitä tarvitse miettiäkään.

Vierailija
6/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa 10kg

Vierailija
7/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka virallista ylipainoa ei edes ole. Mutta pyöreähkö olen, enkä halua olla. Mutta syöminen on niiiiin kivaa.

Vierailija
8/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aina kun makkarat pursoaa, en saa henkeä, kun housut kiristää. Isompia en osta!