Lue keskustelun säännöt.
Vaihdevuosioireilu.
09.06.2008 |
Sain lapseni kymmenisen vuotta sitten "vanhana ensisynnyttäjänä". Kuulin eräältä neurologilta, että tällaisessa tapauksessa vaihdevuodet alkavat normaalia aiemmin. En tiedä, olenko vaivoineni niin etuajassa, varmaan ihan normaali-ikä.
Olisiko täällä vaihdevuosi-iässä olevia äitejä kertomassa uudesta elämänvaiheestaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen vähän vaille viisikymmppinen monen lapsen äiti,nuorimmainen on 6v,vaihdevuosioireilu alkoi noin vuosi sitten.Minun käsittääkseni on aika normaalia että vaihdevuosioireet alkavat tuossa viidenkympin paikkeilla tai jo aiemmin.