Käykö muillekin näin?? Sanot jotain ja kukaan ei reagoi...
...mutta sitten joku muu sanoo saman asian uudestaan, vähän eri sanoilla ja heti tulee keskustelua. AAARRGGHHH!!!!!
Kommentit (5)
Mä oon yleensä se, jonka sanomisista keskustellaan ja jonka hauskoille jutuille nauretaan :)
paitsi miehen äidin kotona, jossa kaksi jo aikuista lasta (miehen sisarpuolia) käyttäytyvät näin. Kaikki mitä mieheni sanoo on hullunhauskaa hyvää läppää näiden lasten mielestä, minun samantasoisille jutuille ei reagoida. Tämä toistuu todella usein.
käynyt työpaikalla useasti.
Tuntuu oudolta, että sanomisiasi ei mitenkään noteerata, mutta sitten saman asian esille tuonut toinen henkilö saa huomiota ja keskustelua aikaiseksi
Ja olen seurallinen, iloinen ja ystävällinen työkaveri, mutta en vain pääse työyhteisöön "sisään". Työpaikalla on aika huono henki, ja omat klikkinsä, minä uusin työntekijä, vaikka olenkin ollut siellä jo 4 vuotta, toiset n. 25 vuotta...
Juuri mietin että minulle on käynyt useamman kerran niin, että sanono jotain, miekipiteen tai ehdotuksen joka kyllä kuullaan, mutta silloin siihen ei puututa sen enempää. Jonkun ajan päästä puheenjohtaja tai muu vetäjä sanoo että niin kuten tuo Leena tuossa sanoi, voisimme tehdä näin... Muuten hyvä, mutta se on aina mun vieruskaveri jonka piikkiin se ehdotus menee, vaikka minä sen sanoin!
Sen takia asia alkaa ärsyttää, että tuntuu että siinä taustalla on joku psykologia, että vaikka/koska ehdotus on hyvä, sitä ei haluta antaa minun nimiin. Eli olen jotenkin niin mitätön hiirulainen, etten ole sen ehdotuksen arvoinen tavallaan, tai ettei "muisteta" enää hetken päästä, että minulta olisi voinut tulla toteutuksen arvoinen idea. Karisma ja läsnäolo olematon?
Oikeassa elämässä sanot? Niinku työpaikan kahvipöydässä? Ja sitten joku sanoo saman perään?
No ei ole käyny. Luulisi silloin, etteivät ole ymmärtäneet mistä puhut, kun eihän kukaan toista toisen puheita normaalisti.