Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat 6 päivää myöhässä, kondomia käytetty.

Vierailija
05.03.2012 |

Olen 33v. kahden lapsen äiti ja äimistynt tilanteesta. Käytimme kondomia niinkuin aina mieheni kanssa, ihan alusta loppuun, ei havaittu reikiä tms ja mieleen ei tullut ajatustakaan raskaudesta. Nyt menkat tänään kuusi päivää myöhässä, yleensä kierto säännöllinen, korkeintaan päivällä-parilla heittää. Vatsakipuja on jonkun verran ja menkkamaisia kipuja, joten olen ajatellut, että kohta ne kuukautiset alkavat. Vaan eipä näy... onko kokemuksia tästä, että oikeaoppisesti käytetty kondomia ja tulee silti raskaaksi...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se jotenkin niin, että yksi kymmenestä kondomia säännölliseen ehkäisyyn käyttävästä raskautuu? Ehkä sinä ole se :)

Ei vaiskaan, luultavasti ne menkat kuitenkin alkaa ihan pian. Ehkä jännität kun tuli ajatus raskaudesta mieleen ja siksi kestää...

Vierailija
2/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne kierukan kanssa. Testi nega eikä menkkoja kuulu. Vauvaa ei todellakaan toivota, kaksi lasta ja juuri selvinnyt kuiville synnytyksen jälkeisestä masennuksesta - en siis todellakaan ota riskiä sairastua uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen alkanu pissalla ramppaaminen, vatsakipuja, lievää etomista. Toki tiedän, että oireita voi kuvitellakin, joten eihän tämä mitään kerro. Yleensä kiertoni ei mene sekaisin mistään, viime kesänä oli kova stressi niin kuukautiset myöhästyivät pari päivää, ei sentään näin pitkään. Ja ajatuksella tuskin voi kauheasti menkkoja siirtää kun jos se ovulaatio on tapahtunut niin eiköhän ne menkat sieltä ala... t. ap

Vierailija
4/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tuntuu ihan hölmöltä kun ajateltiin, että kaksi lasta on meille riittävä määrä ja kolmatta ei ajateltu. En olisi voinut kuvitella, että voisin olla raskaana enää ja vielä kun ehkäisyä on käytetty eikä kondomi revennyt tms, sitten ymmärtäisin tämän... mutta jos raskaana olen niin kyllä se vauva meille tulee, aborttia en halua tehdä. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan