Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö av-mammat tämän teineistänne?

Vierailija
04.03.2012 |

Onhan se vaikeaa omasta kullannupusta uskoa, mutta yläasteikäisten nuorten lähes joka toinen sana on kirosana. Kotona teidän mammojen lähettyvillä nuoret eivät toki välttämättä kiroile tms, mutta koulussa tilanne on täysin toinen. Tässä pari esimerkkilausetta: "Vitun hyvää ruokaa!", "Voi vittu mitä vittua täällä tapahtuu", "Vitun mulkku väistä siitä ny saatana", "Nussi vittu mutsiis" tms.. Tällaisia lauseita voivat helposti päästellä jo ekaluokkalaisetkin, mutta yläasteella nyt eniten tietenkin kiroillaan. Lisäksi nuorien lähes kaikki läppä koostuu kaksimielisistä vitseistä ja muista vastaavista. Tunnilla pelataan kännyköillä tai surffaillaan netissä.

Tässä vaan teille totuus jos kiinnostaa minkälainen oma pikku-Perttinne on koulussa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia sano, meillä kun on kasvatettu lapset hyvin.

Tottahan tuo, itse olin nuorena aivan samanlainen. Kotona silti käyttäydyin edes siedettävästi enkä juuri kiroillut vanhempieni kuullen.

Vierailija
2/3 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia sano, meillä kun on kasvatettu lapset hyvin.

Tottahan tuo, itse olin nuorena aivan samanlainen. Kotona silti käyttäydyin edes siedettävästi enkä juuri kiroillut vanhempieni kuullen.

eikä myöskään sievä tyttäreni Daniela Isabella Charlotta sano koskaan rumia sanoja..

jep, muistan kuinka hamassa nuoruudessa oli vaihe, jolloin joka toinen sana oli tuo v:llä alkava. Onneksi en ole kuulemassa itseäni teini-ikäisenä. Ja kyllä, en kiroillut vanhempieni läsnäollessa.

Ja nykyisin vietän päiväni noiden teinien kanssa (aineenope yläkoulussa ja lukiossa) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbert Julius II Gaylord von Peetterbachenhoffen ei ikinä käytä sanaa "nussi". Mutta veljelleen Gaius Ernst Matti-Jussi Theophilus hän kyllä lausuu "Painu muualle vitun idootti" ja loppuun lisää: please ja silvuplee.

Missäs pöheikössä sinä aapee olet päätäsi pitänyt? Tai luulet meidän pitäneen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi