Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla kiire päästä eroon raskauskiloista?

Vierailija
04.03.2012 |

Miten teit sen ja missä ajassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti lähtivät melkein kaikki puolessa vuodessa. Vuoden kuluessa oli lähtenyt kaikki ja useampi ylimääräinenkin, eli yhteensä n. 20 kg. En mä oikeastaan mitään erityistä tehnyt.

Vierailija
2/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki ylimääräinen lähti noin puolessa vuodessa. Kiloja raskausaikana tuli +20kg.

Minulla ei kyllä muutenkaan ole ollut koskaan ongelmaa painon tai syömisen suhteen. En vain liho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitokselle on kilot jääneet ja ne loput vähäset huvenneet parissa kuukaudessa. Imetys on tehokas laihduttaja :)

Nyt on tullu 7 kiloa ja ehkä pari kiloa kerkiää tulla ennen synnytystä. Kesällä ollaan jo ihan normaali bikikuosissa. Ja eka maraton on tiedossa Levillä syyskuussa :)

Vierailija
4/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan näitä "kato ei tarvi "#¤#¤%& tehdä mitään" ja "imetys on "#¤ B34¤%/&/& niin #¤&#"!"! tehokasta"

My ass!

Mulla tuli 23kg (painoin ennen raskautta 65kg) ja imetys ei onnistunut ja 3kk yötäpäivää pumppaamisella en saanut mitään kiloja pois.

Kaikki on saatana revitty niin selkärangasta! Nyt on kulunut 10kk synnytyksestä ja vielä 5 kg jäljellä. Todella tiukalla ruokavaliolla olen nämä saanut pois. Liikuntaa en ole juuri harrastanut, sillä haaveilemani vaunulenkit jäivät tosiaan vaan haaveeksi kun lapsi huusi (ja huutaa edelleen) niissä kuin hyeena.

Onnea matkaan. Kovaa työtä se on, jotta pääset entisiin mittoihin. Äläkä todellakaan usko noita "ei tarvi tehdä mitään" -kommentteja. Mä kuvittelin kanssa niin, että paskan marjat.

Vierailija
5/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa oman ohjelman hävitti raskauskilot kolmessa viikossa!!! Lienee ennätys.

Vierailija
6/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa kuukaudessa meni kaikki vanhat vaatteet päälle. Tämä molemmissa raskauksissa.

Vierailija
7/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun nyt vaan on niin ettei kaikkien tarvitse oikeasti tehdä mitään että ne raskauskilot lähtee. Toisille niistä eroon pääseminen on hankalampaa, eihän meistä samasta puusta ole veistetty.

Vierailija
8/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot kai lähtivät imetyksellä, en seurannut lainkaan painoa, en edes vaakaa omista. Tuttavat ihmettelivät, että olet saanut kilot äkkiä pois. Saanut? En ole mitään yrittänyt saada pois. Syönyt kolme lämmintä ateriaa päivässä ja vaunukävelyä, ei mitään muuta. Normaalit kotisiivoukset lisänä.

Vierailija
9/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana ei kai edes saa laihduttaa? Eli en oo pitänyt mitään kiirettä laihtumisella tai laihduttamisella, syönyt normaalisti. Itsellä tuli 25 kg, ehkä vuosi synnytyksestä oli lähtenyt kaikki. Puoltoista vuotta synnytyksen jälkeen painoin 53 kiloa, 5 kiloa vähemmän kun ennen raskautta. Ja joo, imetin.

Vierailija
10/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljellä. Siitä en ole varma, milloin se viimeinenkin kilo oli poissa. Kroppa ei kyllä ollut sama kuin ennen raskautta, vaan tietyntyyppinen löysyys on jäänyt alavatsaan. Laitokselta lähtiessä ylimääräisiä kiloja oli 10, joten aika haipakkaan paino lähti.

Vierailija
11/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa oman ohjelman hävitti raskauskilot kolmessa viikossa!!! Lienee ennätys.

Itse painoin 2 vkoa synnytyksestä saman kun ennen raskautta (65 kg). Imetyksen johdosta kiloja tippui vielä 5 siihen mennessä kun lopetin, lapsi oli tuolloin 6 kk. Raskauden aikana tuli 13 kg.

Tämä oli kolmas raskauteni ja ikää oli 36 vuotta. Palauduin viimeisestä raskaudesta nopeiten, vaikka ekan raskauteni aikana olin 24 vuotias ja painoin paljonkin vähemmän. Ihan on mahdollista siis :-)

Vierailija
12/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime raskaudessa tasan 10 kg, joka oli kaikki lähtenyt 2 viikon päästä synnytyksestä. Ja imettämällä lähti vielä 5 kg siitä lyhyen ajan sisällä. Sitten tuli kyllä takaisin, kun oli pieniä ongelmia imetyksessä enkä jaksanut laittaa terveellistä ruokaa vaan söin valmisruokia.

Nyt taas raskaana, eikä mitään kamalaa painonnousua.. Oisko jotain 5 kg tullu nyt, ja enää 2 kk laskettuun aikaan. Mutta ylipainoa on vähän, joten hyvä ettei ole tuon enempää tullu, ja että ekasta ne helposti lähti.

Vierailija
13/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi raskauskilot synnärille!

Vierailija
14/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne itsestäänkään minulla häviä!

Mulla 2 raskautta peräkkäin (n.1v ikäero lapsilla) ja nyt kun nuorin on 9kk, niin raskauskiloja on tallella n.6kg (VIELÄKIN ARGH)

Aloitin n. 1-2kk sitten harrastamaan vähän enemmän liikuntaa että näistä pääsisi joskus eroon. 2kg pudonnut, mutta vielä olis 6kg jäljellä. VÄHINTÄÄN. Nyt painan siis 66kg, ja joku 56-60kg olis ihanne. :)

Vierailija
15/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta vahdata raskauskiloja kovin tiukasti raskausaikana ja heti sen jälkeen. Pitäisi olla ihan muut prioriteetit = lapsen hyvinvointi.

Itselleni tuli 20 kg painoa raskauden aikana. 10 kg lähti tosi nopsaan imetyksen ansiosta, vaikka söin suklaata kuin näkkileipää. Lähes kaikki loput sulivat siinä pikkuhiljaa alle vuodessa. Kärryttelin paljon ja kävin heti jumpassa kun sain lekurilta luvan. Synnytyksestä on reilu kaksi vuotta ja vielä on pari kiloa enemmän kuin ennen raskautta. Ei haittaa. Olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
16/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi raskauskilot laitokselle parin viimeisen kerran aikana, mutta imetyskilot on sitten asia erikseen. Paino nousee muutaman kilon ja tippuu taas kun imetys loppuu.

Vierailija
17/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ja nyt 1,5 vuotta synnytyksestä 5 kiloa on vielä jäljellä. Ja on tiukassa. Tiukalla ruokavaliolla ja kamalan suurella VAIVALLA olen nämä kilot saanut pudotettua. Ja keho on auttamattomasti muuttunut... ei todellakaan uskoisi, että enää "vain" 5kg ylimääräistä jäljellä, sillä vuötäröllä on sellainen pehmeä pelastusrengas ja maha pullataikinaa! Ja nykyinen BMI on 23.7, eli se minulle luontainen lähtöpainoni on siellä ns. normaalin painoindeksin alarajoilla.

Vierailija
18/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin niin onnellinen just synnyttäneenä että olin mielestäni ihan näpsäkän näköinen vaikka vaaka näytti yli 70kg. Sit kuitenkin se 15 kiloa tipahti ilman mitään alle puolessa vuodessa, en tosiaan esim päässy liikkumaan juurikaan. Oli silti sen verran vaikea vauva että en myöskään juuri ehtinyt syömään joten ehkä sekin vaikutti.

En muuten vieläkään (vauva 1,5v) ehdi juuri päivisin syömään kun hänen kanssaan olen kotona, ihmettelen tosiaan äitejä jotka lihoo lasten myötä! Heillä on pakko olla tosi helpot lapset...

Vierailija
19/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 2 vkoa synnytyksestä saman kun ennen raskautta (65 kg). Imetyksen johdosta kiloja tippui vielä 5 siihen mennessä kun lopetin, lapsi oli tuolloin 6 kk. Raskauden aikana tuli 13 kg.

Tämä oli kolmas raskauteni ja ikää oli 36 vuotta. Palauduin viimeisestä raskaudesta nopeiten, vaikka ekan raskauteni aikana olin 24 vuotias ja painoin paljonkin vähemmän. Ihan on mahdollista siis :-)

Mulla ekassa raskaudessa lähti kaikki kilot synnytyksessä ja taisin kotiin päästessä painaa jopa kilon alle lähtöpainon. 2kk synnytyksestä oli lähtenyt vielä 10kg. Olin siis normaalipainoinen, mutta noiden 10kg tippumisen jälkeen lähes alipainoinen.. En yrittänyt mitenkään saada kiloja pois, mutta niitä vain lähti, imetin kuukauden.

Toisessa raskaudessa ei sitten lähtenytkään.. Nyt lähes vuosi synnytyksestä ja vieläkin n. 5kg raskauskiloja jäljellä, en ole vain saanut aikaiseksi laihduttaa..

Vierailija
20/20 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tuli 27kg ja siitä oli jäljellä 1kg kun kävin ensimmäisen kerran vaa'alla 10 päivää sektion jälkeen. lähtöpaino oli 74kg ja viimeisin mittaus ennen lapsen syntymää oli siis 101kg.

tosin siitä oli suurin osa vaan turvotusta, olin kammottavan näköinen viimeisillään :D

lapsen syntymä ilmeisesti laukas sen turvotuksen että siitä pari-kolme viikkoa sain olla koko ajan pissalla ja hikosin kuin hullu (joka on kyllä vissiin normaalia mutta minusta siis oikein tippui hiki..)

en imettänyt ja lapsi oli helppo (ei valvottanut öitä, kerkesin itse syödä turhankin hyvin jne) mutta kun lapsi oli 6kk painoa oli pudonnut vielä 12kg eli painan nyt n.63 kg :D siihen sitten tyssäsi. tosi outoa kun ennen olen aina ollut sellainen että kaikki syöminen kertyy kyllä varastoon, niin raskauden jälkeen aineenvaihdunta on muuttunut täysin :o

mahanahka on kyllä löllö :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan