Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoin lainaa ja jouduin selvittämään jopa kuinka usein ostan pikkareita!

Vierailija
03.03.2012 |

En aio koskaan enää hakea lainaa. Tämä oli eka ja vika kerta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos siis kunnon lainaa haluat, niin hameen pituuteenkin kannattaa kiinnittää huomiota.

Ja korothan on meillä korkeet.

Vierailija
2/12 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä myyn sivubisneksenäni käytettyjä pikkuhousujani pervoille/keräilijöille nuuhkittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että nykyään on ihan hankalaa saada edes pikkupepulle sopivia pikkupöksyjä kun mallit ovat niin omituisia. Isoillakin naisilla taitaa olla kamalan pienet peput tai sitten kulkevatkin ihan ilman pöksyjä.

Olen ostanut arkipöksyiksi - en halua mitään stringejä - niitä Lindexin osta 3 kahden hinnalla. Tiedätkö sen sortin? Näissä on pitsiset puntit. Olen siirtynyt yhtä kokoa suurempaan kun oikeastaan tarvitsen. Haluan että housut eivät ole niin tiukat ja onhan tuo peppukin tainnut vähän levitä tästä ainaisesta koneella istumisesta.

Sitten saatan ostaa kaikkia kivoja pöksyjä, jos sellaisia sattuu olemaan alessa. Sokoksella on yleensä ollut aika hyvät valikoimat.

Nyt minulla on muutamat valkoiset ja ihan käyttämättömä, sellaiset naisten bokseripunttiset. Voisin ne lahjoittaa jollekin. Sit on muutamat puuvillaiset, siis tietysti käyttämättömät, joissa on liian leveä kuminauha. Ei sovi minulle, koska olen ollut leikkauksissa ja malli tulee liian korkealle. Tarttee olla sellainen matala pöksymalli.

Oletko tyytyväinen vastaukseeni? En siis kulje missään satavuottavanhoissalumppupöksyissä. Ihan on siistiä sorttia minun pöksyni.

Miten tämä nyt vaikuttaa lainahakemukseen ja sen suuruuteen ja takaisinmaksuaikaan?

Vierailija
4/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän takia se pankkisetä semmosia kyseli :)

Jouduitko antamaan näytteenkin, että minkäsorttista ostat?

Vierailija
5/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huuli tää sun juttus.

Vierailija
6/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan ole koskaan tavanneet ketään, jolla näin hyvin hoidettu talous pikkurahalla ja olivat sitten kiinnostuneita tommoisistakin.

Sanoin, että juu tietysti ostan, mutta ne summat ovat niin pieniä kuitenkin, että eivät ne tähän voi vaikuttaa.

Vierailija
7/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin jumiin muistakin asioista.

Vierailija
8/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hyvin hoidettu talous pikkurahalla

Vierailija
9/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan ei ole niitä tarpeita niin kamalasti (kuin ehkä muilla = ???). Tyydyn kait vähään. En vaan osaa sanoa miten tässä on näin sattunut käymään.

Uskon kyllä, että sinäkin elät nuukasti, mutta hyvin. Hieno homma! Niin se pitää ollakin.

Vierailija
10/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pankkisetä

Vierailija
11/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin hauska juttu, että pitäähän se aaveille kertoa.

Kerron sitten toiste koko jutun. Nyt on asiat vielä keskenkin.

Mitä teiltä on kysytty kun olette hakeneet lainoja? Ovatko lainanne olleet "riskittömiä" antajalla ja sinulle?

Vierailija
12/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä juuri kuten sanoit, mekin olemme TOTTUNEET elämään siten ettei meillä ole kovin suuria tarpeita ja siksi perheellemme jää huomaamatta säästöönkin pienistä tuloista huolimatta. Muiden mielestä nuukailemme jatkuvasti :) t.6