Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökuivaksi oppimisesta. Voiko 3-vuotiaan opettaa?

Vierailija
03.03.2012 |

Meillä tyttö oppi vähän alle 2-vuotiaana päiväkuivaksi. Siinä ei ollut mitään ongelmia. Oppiminen tapahtui viikossa ja vahinkoja ei sen jälkeen ole tullut. Yöllä olemme edelleen pitäneet vaippaa. Välillä on ollutt pitkiä kuivia jaksoja, jolloin yövaippa on jätetty pois. Sitten vahinkoja on taas alkanut tulla ja olen pyykkäämiseen kyllästyneenä laittanut taas vaipan. Mitä kokemuksia teillä on? Voiko 3-vuotiaan opettaa yökuivaksi? Itse olin yökastelija 4-vuotiaaaksi saakka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siihen valmis. Ja se kypsymisikä on vahvasti perinnöllinen. Sinuna laittaisin vaan edelleen niitä vaippoja, pääset helpommalla. Mun 3,5v pojan vaippa on aina aamulla täynnä pissaa, vaikka käyttäisin häntä vessassakin kertaalleen yöllä. Anoppi kertoi, että mieheni oppi yökuivaksi vasta 5-vuotiaana, ja vielä kouluiässä sattui vahinkoja, joten en ole pitänyt mitään kiirettä pojan kanssa tässä asiassa.

Vierailija
2/3 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutos lapsen elimistössä. Ethän pysty myöskään opettamaan tytölle esim. kuukautisten tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon esikoisen kanssa kävi niin, että kun vähän yli 2 vee oppi päiväkuivaksi, niin seuraavana päivänä ei halunnut enää yövaippaa. Parina yönä kasteli ihan aamuyöstä, mutta sitten jäi sekin pois. Mä en olis varmaan itse jättänyt yövaippaa pois kun vaipat oli olleet ihan märkiä. Nyt on jo soi muutama vuosi kulunut eikä takapakkia ole tullut.