Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikista syistä PAHOINVOINTI voi johtua?

Vierailija
03.03.2012 |

Etoo, mutta en oksenna. Ei ole mahatautia eikä migreeniä enkä ole raskaana. Huono olo vain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientö pahaaoloa niin syy yleensä helikobakteeri, jos pahaaoloa viikon ajan ennen menkkoja niin yleensä syy hormoneista.

Vierailija
2/11 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä niin huono olo että meinaa ökät tulla. Sitten kun syön jotain niin olo helpottaa. Mutta mulla on tosiaan närästystä ja suoli ei toimi ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästää ja särkee lapaa. Vettä ja oliiviöljyä juomalla helpottaa oloa myös rennie.

Vierailija
4/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helikobakteeri. Itse olin kuin raskauspahoinvointinen. Ihan yökkäsinkin välillä.

Vierailija
5/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli öisin pahoinvointia ja paljastui närästykseksi. Kokeile närästyslääkettä, jos pahoinvointi lähtee, se oli närästystä.

Ensimäinen kupillinen aamukahvia ei mene alas muutakuin 50-50 maito-kahvi suhteella ja silti etoo. Muut kupilliset menee normi maitomäärällä alas.

Epäilisin muuten raskautta, mutta menkat on menossa niin en oikein usko että olen raskaana =D

Vierailija
6/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huonoksi mennyt/pilaantunut ruoka? Ruoka-aineallergia? Aineenvaihduntaongelmat? Niskat jumissa? Liiallinen kahvinjuonti? Stressi?

Vierailija
7/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valvonut, se on toinen. Voi olla myös häikkää suolatasapainossa, ota vähän jotain suolaista.

Vierailija
8/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verensokerit on liian alhaalla tai ylhäällä, hajuista, krapula, jos silmissä on jotain vikaa.. Onhan noita syitä, kun katselee kaikkien vastauksia.

Vierailija
9/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli öisin pahoinvointia ja paljastui närästykseksi. Kokeile närästyslääkettä, jos pahoinvointi lähtee, se oli närästystä.

Vierailija
10/11 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ollu vaikka 5h syömättä niin olo voi olla nukkumaan mennessä aivan järkyttävä.

Vierailija
11/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkaa yrjöttää jos käytän maitoa kahvin kanssa...mutta vasta vähän ajan päästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi