Hei sinä äiti / isä joka annat 8-11.v lapsesi
juoda energiajuomia ...
miksi teet niin?
Kommentit (7)
Tuollahan sitä kaupan hyllyillä notkuu limupullojen vieressä. Ei ole vielä lukenu ettei saa ostaa eikä juoda. Eikä ole ikärajoja näkyny.
Meillä ovat saaneet joskus puoli lasillista kun olen ostanut itselleni. Tai sitten olen ostanut heille neljään pekkaan yhden pullon.
Mikä sinulle tässä aiheuttaa ongelmaa?
Meillä ovat saaneet joskus puoli lasillista kun olen ostanut itselleni. Tai sitten olen ostanut heille neljään pekkaan yhden pullon. Mikä sinulle tässä aiheuttaa ongelmaa?
Tules kuule meille katsomaan kotia, että välitänkö vai en. Hyvä se on sieltä puskista huudella. En minäkään arvostele muiden tapaa kasvattaa lapsiaan varsinkaan minkään nettiin kirjoittelun perusteella.
Sitähän sinä, et voi tietää montako purkkia/pulloa enegiajuomaa 7 vuotiaani on juonut.
enkä anna lastenkaan juoda. meidän lapsilla ei onneksi ole mahdollisuutta päästä kauppaan ilman vanhempia, joten tiedän etteivät salaakaan pääse ostamaan.
monissa maissa energiajuomat on kielletty alle 15-vuotiailta on ihan riittävä syy välttää niitä. Ja osaanhan mä inci-listat lukea, eikä ne ole kyllä mitenkään juomiseen kannustavia.
Tuollahan sitä kaupan hyllyillä notkuu limupullojen vieressä. Ei ole vielä lukenu ettei saa ostaa eikä juoda. Eikä ole ikärajoja näkyny.