Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pandemrix rokote, oletko huomannut sen jälkeen uusia oireita?

Vierailija
01.03.2012 |

Sellaisia mitä ei aiemmin ole ollut? Ja kysymys tietenkin niille, jotka ovat rokotteen ottaneet.

Itse olen sairastanut normaalia enemmän sen jälkeen. Tärinöitä,flunssia paljon,huimausta jne.

Ja olen ennen sitä ollut terve kaikin puolin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei oikeastaan muuta, muutama flunssa yrittänyt iskeä mutta ei sit kuitenkaan. Tosin syön jatkuvasti astmalääkkeitä.

Huimausta epäilen 2-tyypin diabeteksen oireeksi mutta olisko sit tuosta rokotteesta...

Vierailija
2/21 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi autoimmuunisairaus alle kahden kuukauden päästä. Itselläni en ole huomannut muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tilanne se, että kiireellä tehty päätös perheenjäsenen vakavan sairauden takia. Nyt en ottaisi mistään hinnasta, mutta nyt se on myöhäistä.

Ap

Vierailija
4/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis yksi lapsi ennestään. Nyt kun toista alettiin yrittää selvisi, että munasarjat eivät toimi niin kuin pitäisi, alkavat ennenaikaiset vaihdevuodet. Tämä taas saattaa johtua perimästä, autoimmuunisairauksista ym. Olen terve, suvussa ei autoimmuunisairauksia tai ennenaikaisia vaihdevuosia.

Vierailija
5/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään koko perheessä

Vierailija
6/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rokotettiin koko perhe, itse otin rokotuksen ennen toisen lapsen yrittämistä, ettei tarvitse raskausaikana ottaa. Kellään ei tullut rokotuskohdan arkuutta lukuunottamatta mitään oireita, eikä olla sairasteltukaan tavallista enempää. Raskauskin sai alkunsa heti kun haluttiin.

Tietysti nyt näillä tiedoilla, mitä nyt on, en ottaisi rokotusta missään nimessä, enkä varsinkaan antaisi laittaa sitä lapsiini, mutta eipä sitä auta enää murehtia.

Vierailija
7/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin ei ole löydetty syytä. Mutta voipi nuo vaivat olla vaikka en olisi ottanut rokotettakaan.

Vierailija
8/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hiton pitkään pitää tässä nyt elää pelossa ja kauhussa ja odottaa sairastumisia? vuosi? kymmenen vuotta?

Meillä kaikki rokotettiin, syynä äidin perussairaus (astma) joka on jo aiemmin johtanut pahoihin keuhkokuumeisiin jolloin on henki meinannut lähteä.

Rokottamispäätösasiaa aikanaan selvitin todella kovasti, en mistään foliohattujen skepsis-sivuilta vaan kansainvälisistä lähteistä enkun kielellä, tutkimustuloksia lukien ja lääkäreitä konsultoiden. Tekemäni tiukan tutkimuksen valossa rokotteet otettiin. Nykytiedon valossa en tietenkään ottaisi, mutta tuolloin voin sanoa omantuntoni olleen puhdas, sillä tutkin asiaa varmaan sata kertaa tarkemmin kuin keskivertoihmiset.

Nyt sitten olen toki peloissani kun koko ajan tulee uusia juttuja , että rokote aiheuttaa narkolepsian lisäksi ms-tautia, diabetesta, hermosärkyjä, reumaa ja ties mitä.

Kohta alan uskoa rauni-leena luukanen-kildeä joka sanoi että tämä on kansainvälinen avaruusjuoni ja rokotteessa on laukaisin joka räjähtää kymmenen vuoden kuluttua ja puolet maapallon ihmisistä kuolee - ja liikakansoitusongelma on ratkaistu.

No ei vaan, vakavasti ottaen, milloin tässä uskaltaa huoahtaa ettei lapsille käynyt mitään?

Vierailija
9/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo juttu

Vierailija
10/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan, vakavasti ottaen, milloin tässä uskaltaa huoahtaa ettei lapsille käynyt mitään?

huoli se on aina seuranamme jos lähtee sille linjalle että pelkää ennen kuin on tapahtunut

Vierailija
11/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joo, itseasiassa meillä loppui rankat flunssat korkeiden kuumeiden kanssa sen jälkeen kun rokotus oli saatu. Oli ihan tervein vuosi varmaan viiteen vuoteen rokotuksen jälkeen. Tätä ennen lapsi oli ollut tosi usein kipeä, viikkokin korkeaa kuumetta ja usein sitä, korvatulehduksia jne.

Vierailija
12/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen jopa käynyt siellä säännöllisesti.

outo juttu

Vierailija
13/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hiton pitkään pitää tässä nyt elää pelossa ja kauhussa ja odottaa sairastumisia? vuosi? kymmenen vuotta?

Meillä kaikki rokotettiin, syynä äidin perussairaus (astma) joka on jo aiemmin johtanut pahoihin keuhkokuumeisiin jolloin on henki meinannut lähteä.

Rokottamispäätösasiaa aikanaan selvitin todella kovasti, en mistään foliohattujen skepsis-sivuilta vaan kansainvälisistä lähteistä enkun kielellä, tutkimustuloksia lukien ja lääkäreitä konsultoiden. Tekemäni tiukan tutkimuksen valossa rokotteet otettiin. Nykytiedon valossa en tietenkään ottaisi, mutta tuolloin voin sanoa omantuntoni olleen puhdas, sillä tutkin asiaa varmaan sata kertaa tarkemmin kuin keskivertoihmiset.

Nyt sitten olen toki peloissani kun koko ajan tulee uusia juttuja , että rokote aiheuttaa narkolepsian lisäksi ms-tautia, diabetesta, hermosärkyjä, reumaa ja ties mitä.

Kohta alan uskoa rauni-leena luukanen-kildeä joka sanoi että tämä on kansainvälinen avaruusjuoni ja rokotteessa on laukaisin joka räjähtää kymmenen vuoden kuluttua ja puolet maapallon ihmisistä kuolee - ja liikakansoitusongelma on ratkaistu.

Ihan yhtälailla minäkin tutkin asiaa muualta kuin foliohattusivuilta ja tulin vastakkaiseen lopputulokseen. En mä ihan ymmärrä miten sä niitä tulkitsit vai onko tiedonhaussa vikaa?

Kärsi nyt sitten.

Vierailija
14/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingoniloinen ihminen on mielestäni kamalin asia maailmassa.

Ja kyllä tulin johtopäätökseen ihan perustellusti, omaan tieteellisen koulutuksen ja tiedän miten tehdään oikeasti relevanttia tutkimusta.

Ettet vain sinä nro 15 arvannut sattumalta, ja sitten vain yllätyksenä arvaus meni oikeaan?

Vierailija
15/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tulin johtopäätökseen ihan perustellusti, omaan tieteellisen koulutuksen ja tiedän miten tehdään oikeasti relevanttia tutkimusta.

Ettet vain sinä nro 15 arvannut sattumalta, ja sitten vain yllätyksenä arvaus meni oikeaan?

On ilkeää sanoa kuten sanoin. Mutta niin oli myös ilkeää kutsua minua foliohatuksi ja huonoksi äidiksi kun en lastani rokotuttanut. Adjuvantti oli riski ja sen sai ihan helposti selville. Lisäksi luit varmasti rokotefirman vastuulausekkeen? Sekin oli täällä useasti? Ja samassa sopimuksessa todettiin ihan selvällä englannin kielellä ettei rokotetta ole tutkittu tarpeeksi koska se on saatava markkinoille nopeasti. Esim vaikutuksesta lapsiin piti pitää 6kk seurantajakso sen jälkeen kun rokotukset on aloitettu. Tilaajamaat siis suostuivat ihmisten toimivan tutkimuskohteina.

Minusta on oikeasti ikävää että joudut elämään asian kanssa ikuisesti ja toivonkin että viimeistään nyt olet oppinut vielä vähän skeptisemmäksi. Raka pyörittää maailmaa, sinkunkin lapsesi terveyden kustannuksella.

Vierailija
16/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä tein myös todella paljon tutkivaa journalismia asian tiimoilta, ja tulin siihen tulokseen, että en missään MISSÄÄN nimessä ota rokotetta perheelleni.

Mutta eiköhän jokainen tehnyt näitä tutkimuksia myös omista lähtökohdistaan, halusiko uskoa rokotteeseen, vai suhtautuiko lähtökohtaisesti epäillen.

Mä esim. en missään kohtaa ( ihan sen alun meksiko-kohun jälkeen) löytänyt minkäälaista vakuuttavaa todistusaineistoa sairauden vaarallisuudesta. Siis kun jo finneistäkin saa tehtyä kauhutarinoita joissa ihmiset kuolee, niin kyllä se median mässäily yksittäistapauksilla pitää pystyä pistämään mittasuhteisiin.

Vierailija
17/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentaa, väsyttää...

Vierailija
18/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino noussut 20 kg masentaa, väsyttää...

Minulla ihan sama. Järjetön väsymys alkoi vähän rokotuksen jälkeen. Kysyin lääkäriltäkin n. vuoden kuluttua kun kilpirauhaset ja muut ok että voiko johtua siitä, onko ollut tutkimuksia aikuisille aiheutuneista haitoista jne. Ei sitä kiinnostanut.

Vierailija
19/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi rokotuksen jälkeen.

Vierailija
20/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskaanaolevia rokotettiin????!!! Sikiö on kaikista herkimmässä tilassa ja saa tuollaisen hevosrokotteen. Kyllä on hullua. Toivottavasti ei tosiaan tule mitään jälkivaikutuksia näihin lapsiin.