Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän se johtuu että huutiksessa

Vierailija
01.03.2012 |

joidenkin myymillä vaatteilla on paljon huutajia ja hinnat kipuaa taivaisiin. Itse kun laitat myyntiin vastaavaa tavaraa, ehkä jopa saman tuotteen ja hyväkuntoisena niin kukaan ei huuda tai tuote pitäisi myydä lähes ilmaiseksi että menee kaupan?

Muutenkin oon miettiny että onko ihmiset kranttuja vai turhan rikkaita kun olen viime vuodesta asti kaupitellut yhtä merkkihaalaria, lopulta laskin hinnan tosi alas eikä kellekkään kelvannut siitä huolimatta. Mieluummin annan vaikka ilman jollekkin kuin myyn parilla eurolla..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoriaa?

Vierailija
2/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joillain tällaisilla myyjillä lähtöhinta on aina n. 0 euroa ja tietysti se houkuttelee huutamaan!? Oisko sitten myös jotain "myyjäuskollisuutta", että ostetaan samalta luotettavalta myyjältä...?

Tosin itsellänikin on lyhyen myyjän urani aikana käynyt kauppa ihan kivasti vaikka en mitään huippusummia olekaan saanut, riittää kun pääsen turhista eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sun kohteita ei vain löydetä. Laita oikeita hakusanoja riittävästi, niin kyllä se kauppa käy. Mä etsin joskus meandin kietaisutunikoita, ja ihmiset oli laittaneet niitä myyntiin, mutta sanaa kietaisutunika ei ollut mainittu kertaakaan ilmoituksessa. Niitä oli tosi vaikea löytää, kun vielä meandi oli kirjoitettu miten sattuu. Lopulta löysin, ja ostin, mutta kilpahuutajia ei ollut.

Vierailija
4/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hakusanoja en oo ikinä käyttäny, täytyy koklata!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi