Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasikehyksistä! Myyjä ei

Vierailija
01.03.2012 |

anatnut mun ottaa aellaisia joista ITSE pidin! Siis mullehan ne tulee. Jos ei ne myyjän mielestä mulle käyneet niin mitä sit? Si se vielä marmatti että pidän niitä liian alhaalla että ylempänä niiden kuuluu olla. Tunsi itseni ihan idiootiksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suositteli, heidän koko sukunsa tilaa sieltä. Halvimmat lasit linsseineen maksavat 6,95 dollaria. Ajattelin, että en mene konkurssiin vaikka olisikin susijuttu, mutta hullaannuin kehyksiin, joten tilasin kolmet. Ja heillä on nyt tarjous osta kahdet, saat kolmannet ilmaiseksi. Heijastuksenestolisä oli vain viitisen dollaria. Lasit tulivat kahdeksassa päivässä kotiovelle, ja olivat kaikin puolin hyvät. Ei kai täällä sais mainostaa, mutta suosittelen.

Vierailija
2/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut siitä liikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään lopen kyllästyneenä suomalaisten optikkoliikkeiden kiskurihintoihin asioinkin vallan nettiliikkeissä. Äskettäinkin juuri tilasin kolmet silmälasit hintaan 40 euroa (sisälsi postikulut). Ja todella trendikkäät kehykset sekä heijastuksenestokäsittelyt linsseissä. Olen erittäin tyytyväinen!

Vierailija
4/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään lopen kyllästyneenä suomalaisten optikkoliikkeiden kiskurihintoihin asioinkin vallan nettiliikkeissä. Äskettäinkin juuri tilasin kolmet silmälasit hintaan 40 euroa (sisälsi postikulut). Ja todella trendikkäät kehykset sekä heijastuksenestokäsittelyt linsseissä. Olen erittäin tyytyväinen!

Vierailija
5/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähtee ilman holhoojaa ihmisten ilmoille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä