Yksi mamma on ihan hirvee. En voi edes katsoa häneen päin.
Muutin uudelle paikkakunnalle ja perhekerhossa oli yksi raskaana oleva rasvahiuksien mamma. Maha oli jo sitä kokoa, että luulin hänen synnyttävän jo elokuussa. Meni kuukausi sitten toinen ja tuon mamman maha vain kasvoi. Lopussa oli aivan järkyn kokoinen maha tungettuna farkkuhaalareihin.
Viimenen tikki oli se kun näin neuvolassa ko. mamman kävelevän niissä farkkuhaalareissaan ja teepaidassa ilman rintsikoita. Isot latteat daisarit pursu ulos. Käveli miehen kanssa käsikädessä. Näky oli jotain aivan hirveetä.
En ole toipunut vieläkään traumasta.
Kommentit (9)
Kaikki naiset on raskaana rumia. Ihan sama mitä ukkonne sanovat.
Hirveempi oli se Liettulaisäiti, joka synnytti humalaisen vauvan.
et yks imettävä äiti hengas siellä aina ilman rintsikoita ja oikeesti nänni roikku ohkasen paidan alla navan kohdalla. Siellä se nöpötti. sit sillä oli aina vetskari auki, sano, ettei pysy niissä housuissa kiinni, kun siitä joku kerran huomautti. Oli sellaset vyötärö napaan asti -malli. Pelkäsi aina, että se nänni kurkkaa jossain vaihees sieltä avonaisesta vetskarinaukosta:( Trauma on kans jääny.
Ekoista olin kyllä ihan hirveen näkönen hampputukka, hyllyvä ankkavalas, ja aivan inhottaa vieläkin ajatellä. Iuuuh.
Mutta tästä viimeisestä olin kyllä loppuun asti oikeasti hehkeä. Monet työkaveritkin ihmetteli asiaa, myös sukulaiset sun muut. No, mies ei tietenkään sanonut mitään. Vieläkin ihmettelen valokuvista itseäni. Noh, kauneus on katoavaista, ihan jokainen hehkeyden ripekin jäi synnärille. Eikä kukaan ole niitä mulle palauttanut. Itseasiassa oon nyt varmaan kauheampi, kuin esikoista odottaessa. Tupla iuuuh.
On kauheaa, että sun mies ei ole ostanut sulle omaa linnaa keskeltä metsää... Ps. jätä se sika!
kun odotti esikoistaan eikä voinut käyttää rintaliivejä, koska liivit hankasivat rintojen ihon täysin verille.
yhtä lasta odotti. Mammalla oli rasvaset hiusket ja lätyskät tissit kuulsi paidan läpi. Eipä ole tyyli parantunut synnytksen jälkeen. Iso maha on ja perse vako loistaa naisen kumartuessa. Alushousujen laputkin vilkkuu.
Tuo nainen on jotain aivan hirveetä.