Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++ Truplikset Keskiviikko kekkereihin ++++

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ollaan tultu kotio. Oli taas päivällä mittaa, kun ennen kahdeksaa lähdettiin liikenteeseen, mutta kyllä nuo ipanat hienosti jaksaa vaikka raskasta onkin.

Oltiin vauvauinnissa, ja sain ihania (missä Celina hymyili)ja vähemmän ihania (ne joissa näky mun ruho..) uinti- ja sukelluskuvia! Harmi kun en omista skanneria niin en saa vielä näytille.

Sit päälle hirmunen kauppareissu ja reilu tunti meni työkkärissä ja nyt ollaan kaikki ihan poikki..Mut oli pakko tulla äkkiä " ilmoittautumaan" kun hönttä olikin jo kaivannut! =)

Testasin sitten kumminkin aamutohinoissa ja ihan selkeän negan. Mutta ei se haitannu, koska enhän mä oikeesti muuta odottanutkaan, sen jo munkin järki sanoo. Siis mahdollisesta hedelmöittymisestä luultavasti just se 7vrk, joten tässäpä rahoja tuhalilen! =)

Nyt vaan pitää tilata lisää testejä viikonlopuks, koska varmaan huomenaamulla teen sen toisen...

Nyt ruokkimaan perhe ja sitten pääsen taas rauhassa lukemaan pinoa!

Vierailija
22/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tulla töistä suoraan kotiin kun on parina päivänä juossut kaupungilla. meinaan laittaa jo pestyt kesävaatteet matkalaukkuun kohta mut pitihän tänne eka päästä :)

Axe siis voi P sentään kun se viiva ei nyt näy kunnolla! jos oli myöhänen ovis niin eihän se sit vielä välttämättä näy joten parin päivän päästä uutta testiä kehiin. kyllä sä ne kaks viivaa nappaat...

Marieela mä olen tulossa pikkujouluihin! :)

nyt täytyy kysyä teiltä viisaammilta että mites ne äippärahat taas meneekään. onko se siis 80% normaalista palkasta vai mitä. me kun eilen ruvettiin pohtimaan että mites sitten rahallisesti pärjätään jos vaikka mies sattuu jäämään työttömäksi, silleen on aina pelko perseessä kun ei kummallakaan ole vakkariduunia. ja koska miehen pitäis se leipä kotiin tuoda jos mä oon äippärillä niin miten sitä sit pärjää jos käviskin huonosti. saaks sit jotain toimeentulotukea jos ollaan pelkästään äippärahalla.. että Nifkin sun mies haluu selkeesti pelata varman päälle ja sehän onkin hyvä juttu, säästy monelta stressiltä kun on vakkariduuni, voi nauttia raskaudesta ja äippälomasta ihan erilailla kun ei tarvii silleen murehtia rahasta.. ainoo vaan että se kyllä tajuttoman pitkältä ajalta odottaa.. keskustelu jäi eilen vähän kesken kun mä olin niin poikki ja vähän harmissani että tähänkö tää nyt taas tyssää just kun ollaan vihdoin päästy tähän pisteeseen, pitkän odotuksen jälkeen :/ mutta tottahan se on että kun on sitten vastuussa vielä siitä lapsesta niin pitäis pelata varman päälle ja ainakin ottaa asioista selvää etukäteen. mä oon vaan kuumeillu.. ja aatellu et aina sitä jotenkin pärjää. ja niin varmaan pärjääkin mut kuinka kiva se sit on kärvistellä joillain tuilla vauvan kanssa.. hankalia juttuja nää kun aina pitää miettii rahaa. että tuplaus on sit kuitenkin kysymysmerkillä, varsinkin kun ovis lähestyy.. turha siis mua piinailla ennenkun saadaan mietinnät päätökseen :) mut ihana kun ootte hengessä mukana, kiitos siitä kaikille!!!

maha kurnii --> kaapille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme sitten vielä tänä iltana liimaamassa pojan leuan kiinni... Eilen siis vain teipattiin, mutta tänään se onneton kaatui ihan vain matolle rähmälleen ja haava aukesi uudestaan. Otin pojan siitä paikasta kainaloon ja ajoin ensiapuun, et nyt se liimataan. Tosi reipas pikkumies oli, makas vaan tutkimuspedille ja tutkiskeli hoitajan rintamerkkejä. 2 minuutin homma, kun ei tarvinnut parkuvan kanssa tapella.

Hyvää ja rauhallista yötä!

Vierailija
24/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen ollut aika laiska kirjoittamaan enkä ole kyllä joka päivä ehtinyt edes lukea. Jospa nyt vois vaikka vähän kommentoidakin...

SERPPU: Onneksi selvisitte säikähdyksellä! Meidän pimu kaatui kans n. viikko sitten, meni isänsä perästä vessaan ja kompastui jotenkin jalkoihinsa sillä seurauksella, että löi leukansa/alahuulensa vessan kynnykseen. Hampaat alahuulesta läpi, verta ja hirveä huuto. Mies lähti saman tien terveysasemalle (mä olin töissä) ja paikkasivat laastarilla, joka ei tosin kovin kauaa paikallaan pysynyt, mutta onneksi haava arpeutui nopeasti ja siististi. Pari kertaa on sen jälkeen kaatunut ja alahuuli (joka oli tosi turvoksissa) auennut uudestaan, mut nyt ei taida näkyä enää oikein mitään. Onneksi noi lasten haavat ym. paranee niin nopeasti ja siististi.

JOHELLE, onnittelut tuplailun aloittamisesta!

AXE: Jaksuja sulle. Mä kyllä ymmärrän noi sun fiilikset ihan täysin, mulla kans oli samanlaisia, kun eka raskaus (tuulimuna) päättyi keskenmenoon eikä sitten toinen raskaus meinannut alkaa millään. Ja sit tuntui, et ympärillä IHAN KAIKKI oli raskaana! Ei siinä ihan vilpittömästi jaksanut aina olla iloinen toisten puolesta. Mutta kuten muutkin, minäkin uskon vakaasti, että te saatte pian vauvan. Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia!!!

MII: Kyllä se kai on ihan normaalia, että vauvakuume tulee ja menee, tuskin olet pimahtanut;)... Toisaalta joskus voi käydä niinkin, että jos ei ole turhan tarkkaan perillä kiertopäivistä, niin saattaa pian huomata olevansa raskaana;). Tarkoitan siis, että kun ajatukset on muualla, raskautuminen voi käydä helpommin, mulla ainakin taitaa toi kikka toimia aika hyvin.

HÖNTTÄ: Mitenhän ne lapset osaakin valita juuri sen epäsopivimman hetken superkakkailuun?;) Niin, ja plussaonnea oikein kovasti!

TALVIKKI: Hienoa, että edelleen kaikki hyvin ja selviät ilman lääkitystä. Toivotaan, että tilanne pysyy hyvänä loppuun asti. Mites muuten, olisitko halukas/voimissasi tapaamaan minut ja Tiitikän vielä ennen joulua? Siitä oli joskus puhetta, mutta ei siitä tainnut mitään valmista tulla;)...

OMA NAPA: Käytiin tänään np-ultrassa ja saatiin siis varmistus, että masussa on asutusta:D. Kaikki oli hyvin, ei liikaa niskaturvotusta ja muutenkin tuntui kaikki tarvittavat osat olevan paikoillaan. Kyllähän siinä tippa väkisinkin tuli silmäkulmaan, kun sitä naperoa katseli:´)... Mittaa meidän pikkukakkosella oli 12cm, pää-peppu oli 7,6cm. Siis mikäli oikein tulkitsin noita lyhenteitä... hoi, kätilöt, eikös CRL oo se pää-peppu ja BPD reisiluu??? Lääkäri oli ihan MIELETTÖMÄN hyvä ja ammattitaitoinen, kertoi kyllä kaiken, mutta mulla ei koskaan jää ne siinä pöydällä mieleen ja sit noi lyhenteet on niin hepreaa... Mutta joo, hyvillä mielin tästä lähden nukkumaan:)...

Hyvää yötä!

matteusk rv.13+5

Vierailija
25/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma napaisesti ;)

[b]Sain sen harjottelupaikan lastenvaateliike EnttenTenttenistä :D[/b]

Hyvä kun kerkesin etes kysymään, niin se omistaja jo sano että oon tervetullut :) Parin viikon päästä alotan - kunhan saan eka Minjalle hoitopaikan.

Pimeänajon kurssilta tultiin just ja turhaan jännitin - hyvin meinaan meni.

Nyt CSI - koitan vielä tulla myöhemmin lukasemaan pinon!

Vierailija
26/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
27/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ehdin pari riviä kirjoittelemaan. Tultiin just äitin luota saunasta ja taas tuntuu, että ilta on hurahtanut liian nopeaan. Remontti etenee hitaasti mutta varmasti. Huomenna saadaan tehtyä vesieristeet ja sen jälkeen saa jo alkaa lyömään uutta laattaa seinään. Kohtapuoliin me varmaan päästään taas jo omaan saunaan :)

Onnittelut NEKULLE harjoittelupaikasta!!! Kyselit joskus aiemmin, et tiiänkö ton liikkeen ja vastaus on joo, kyllä tiiän. Saatetaan vaikka nähdäkin siellä, jos ja kun me tullaan miehen kanssa shoppailureissulle. Parin viikon päästä aloitat, mut kuinka kauan aikaa sun harjoittelu kestää? Hieno homma, vielä kerran suuren suuret onnittelut!!

Täällä satelee hiljakseen lisää lunta. Mukavaa kun tulee jo hieman talven näköistä. Toivottavasti lumi ei enää sula pois, vaikka pahoin pelkään ettei toiveeni toteudu. Ensi viikon perjantaina näyttää olevan joulunavaus. Silloin tämä tyttö laittaa jouluvalot ikkunoihin ja alkaa nauttia valomerestä :D *odottaa innoissaan joulua*

Nyt lähden CSI:n pariin ja sen jälkeen unille! Hyvää yötä siis toivottelen jo tässä vaiheessa. Huomenna " nähdään" :)

Vierailija
28/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku: onnittelut harjoittelupaikasta! Kysymys vielä kuuluu: mitä tavoittelet sillä harjoittelupaikalla? Meinaatko sille alalle, kauan se kestää?

Mulle tuli tänään mieleen, että haluan IMETYSTYYNYN eli sellainen pitää hankkia ja joku nojatuoli olisi kiva! Asunnossa ei vaan kovin paljon tilaa, mutta siinä olisi kivempi imettää kuin sohvalla tai sängyssä. Eli huonekalukauppaan kun paranen.

Nyt pian nukkumaan!

Vierailija
29/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea NEKKU harjottelupaikasta!!!! =) Hieno homma.

Johelle, tuo kuullosti jotenkin hieman,hmmm, tutulta tuo sun kirjotus. Itse asiassa mä mietin tota kuumeen laskemis- asiaa tänään ja tulin siihen tulokseen, että ainakin mun kohdalla se taitaa johtua just siitä, et nyt kun se vauvan yrittäminen ois ajankohtasta niin sitä alkaakin huolestuu kaikesta, et miten sitten pärjätään. Tähän asti sitä on vaan, niinkun sanoit, KUUMEILLU ja haaveillu, ei oo silleen " tarvinnu" ihan oikeesti miettiä niitä käytännön asioita.

Mua ainakin on alkanut ihan pikkusen (lue:vähän hemmetin paljon) pelottaa et miten selviän raskausajasta, saati synnytyksestä. Mitä jos se vauvan saaminen ei sit olekkaan iiiiihanaa vaan meneekin hermot yövalvomisiin ja roikkuviin tisseihin ym? No tisseihin itseasiassa menee kyllä hermot jo muutenkin... =/

Jotenkin se asia ton yrittämisen myötä konkretisoitu mun päänupissa, ja nyt sitten märehdin näitä kaikkia tyhmiä juttuja. Mutta mä olen sellanen, mietin ja märehdin aina liikaa, loppujen lopuks sitte kuitenkin kaikki aina menee ihan ok. Kai tääkin tästä taas ja kuume nousee, kunhan mun aivot on ehtineet miettiä kaikki mahdolliset asiat läpi etu-ja takaperin. Tää ajatteleminen ei enää silleen oo mulla hallinnassa, mä en voi sille niinku mitään. Yks ajatus vaan johtaa toiseen, toinen kolmanteen. Ja loppujen lopuks ne ajatukset on päässä keskenään niin sekasin, että en tiedä itsekään mitä haluan. Sit tulee tää vaihe kun vintti pimenee, ja sen jälkeen tulee taas kirkkaampi oivallus, että hei, mä mietin asioita ihan liikaa.

Että sitä kirkastusta odotellessa...

Vierailija
30/31 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Mii[/b] - Tsempitykset sinne! Kyllähän tuo kuumeilu aaltoilu on ihan inhimillistä :) Tärkeintä on että toimitte just niin kun parhaalta tuntuu! Voin kyllä sanoa että te saatte vauvan vain ja ainoastaan silloin kun se on tarkotettukkin :D Ei sen aikasemmin - eikä sen myöhemmin!

[b]Axe[/b] - Älä menetä toivoa. Kyllä siihen plussaan on kuule vielä mahdollisuudet ja isot sellaiset!! :)

Ai niin - [b]JoHelle[/b] - Pikkasen hieno uutinen, pääsette vihdoin vauvimaan!! Pikaista plussaa toivottelen!! :D Ja pääsette matkallekkin kohta! Jännää..

[b]Mariposa[/b] - Mites arki rullaa hellun kanssa? ;) Tuuhan ilmottelemaan itsestäs.

Muuten [b]emmasanna[/b] - Käytättekö vauvalla äippäpakkauksen toppista nyt alkuun?

Aattele te vietättekin joulua sitten pienenä perheenä - pieni perhe mutta varmasti suuret tunteet :´) *herkistyy*

Ja hyvän kysymyksen heitit :) Lähinnä tavoittelen uusia kokemuksia, on kiva oppia jotain uutta ja kokeilla jotain muutakin kuin lasten hoitoa ;) Tuo ala (etenkin kun kyseessä on lastenvaatteet tmv.) kiinnostaa ja on aina kiinnostanu, mutta sinänsä kun en yhtään tiedä mitä se sisältää - niin saan tutustua ko. alaan. Tosi innolla oon sinne menossa! :)

Ei mulla sen tarkempia tulevaisuuden suunnitelmia oo ;) Kunhan lähden avoimin mielin tutkimaan maailmaa.. Harjottelun kestosta ei vielä sen tarkemmin sovittu - sovittiin että etin Minjalle eka hoitopaikan ja sitten pystytään paremmin sopia työvuoroista jne. (joulukuun alussa toivottavasti pääsen alottamaan) Niin ja siis harjottelu tulee luultavastikin kestämään 1-3kk (6kk korkeintaan saa olla) Alkuun voi olla vaikka muutaman kuukauden ja tehdä sitten uuden sopimuksen jos tuntuu että työnantaja ja harjoittelija niin haluaa..

[b]Oon kyllä ihan himo happy tästä :D[/b] Meillä synkkas heti tosi hyvin - höpistiin lapsista ja kaikesta ummet ja lammet. Se oli tosi ilonen kun sai just mut sinne! Ollaan tavallaan " tuttuja" kun oon siinä niin usein käyny ;)

Se jo puhu että ens vuoden puolella työllistävät sinne uutta väkeä ja ehkä mullakin vois olla mahkuja päästä sinne oikeesti töihin - eli ei tässä tiedä miltä alalta sitä ittensä vielä löytää :D

Anteeks tää hehkuttaminen *nolona* On tää vaan niin suuri ja hieno asia mulle..

Huomenna täytyykin laitella hoitohakemus eteenpäin ja sinne kouluun hakemus..

Täällä muuten on myös valkoinen maa :) Ja joululauluja kuunneltiin ekaa kertaa tänään *wau* Nekku-tonttu toivottelee siis hyvät yöt!

Vierailija
31/31 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taistellu uuden tietoturvapäivityksen kanssa koko illan.. se oli jo melkein valmis kun rakas avokkini tuli ja sulki sen! :/ Miehet! Mut huomenna palailen sit paremmalla energialla.. Saan mennä yksin nukkuun ku hellu on yövuorossa. Ihanaa. :D

NEKKU, onnea harjoittelupaikasta!! Varmasti kiva paikka olla töissä, ei niinku mun vero moda kokemus = varastelevia teinejä joita sai kytätä koko ajan. ;D