---SYYSSÄTEIDEN KESKIVIIKKOPINO---
Kommentit (23)
Ihan ensimmäiseksi: [color=FF34B3]Hurjan paljon onnea plussasta s.m.r.!!![/color]
Pitäisi lukea aiemmat pinot niin näkis onko muita plussanneita, varmasti on joten onnea kaikille ja tarrasukkia masuasukille!!
Minulla on aivan hirveä väsymys, nukkuisin vain koko ajan. Tuntuu ettei 10 tunnin yöunetkaan riitä :( Senpä takia palstailu on jäänyt pelkästään odotuspuolen heinäsirkkojen esittelypinon päivitykseen ja muutamaan sanaan siellä. Nyt ajattelin että jos yrittäis kirjotella myös tänne, että oppisin tuntemaan teitä paremmin.
Mutta nyt aamukahville! (kahvi maistuu vielä, ihme kyllä)
nellariina + tiitiäinen rv 6+6
[color=blue]Huomenta sisaret!
ONNEA TUHANNESTI s.m.r!!!! Ihanaa, että plussatuulet puhaltaa taas. Kauanko teillä oli yritystä?
Taas tänä aamuna pahan olon riivaamana. Hampaita pestessä meinasin laatottaa kylppärin uudestaan ja en syönyt aamulla kuin viilin ja kupin kahvia, mikä on ihan normaalia mulle. Muutenkin on voimaton olo. Musta tuntuu että alan toistaan itseäni joka viestissä...
G: mulle tulee vauva-lehti ja miehelle jotain sen omia lehtiä.
Pikku pakkasta pukkaa ja ihana auringonpaiste. Voi, kun sais olla ulkona, mutta EI. Täällä vaan tunkkaisessa luokassa phaku-funktioiden ja jos-funktioiden parissa... Booooooriiiing!!!!
Ihanaa päivää kaikille!!!
-Taelsa-[/color]
Onnea plussasta s.m.r! Ihania uutisia heti aamusta:) Kiva kun sirkkapino kasvaa odotuspuolella.
nellariina: Kahvi maistuu edelleen täälläkin. Ihan jo alkaa huolestuttamaan kun ei ole pahoivointia, kun ei enää tarkkaan muista missä vaiheessa se alkoi edellisissä raskauksissa:( Muistelen kyllä, että olisi alkanut vasta 7-8 vkolla, enkä kyllä silloinkaan joutunut oksentamaan, oli vaan kuvottava olo.
Taelsa: Koita kestää...Koulunkäynti on minusta ihan p......ä, joten kaikki sympatiat sinnepäin;)
Muille piinailijoille plussaonnea ja tärppionnea oviksen metsästäjille:)
Jedeleden sanat ovat " kaikuneet" mielessä koko aamun: Ja tulet sitten heti kertomaan miten kävi (testin kanssa).
No pakkohan sitä oli aamulla testata (en jaksanut huomiseen odottaa)ja plussa tuli. Ihan epätodellinen olo, mutta ihanaa. Tosi jännää kyllä!! Kumpa vaan pysyisi onnellisesti matkassa tämä pieni niin vauva-laskurin mukaan la olisi 19.7.
Mulla alkoi viimeksi pahoinvointi 8 viikolla, sitä odotellessa :)
Taidampa vihdoin uskaltaa liittyä heiniksiin ;)
Niin ja onnea myös s.m.r:lle hurjasti :)
[color=pink][size=6]♥[/size][/color]
matleena
Ihana uutinen!!
lehti-G: ei tule lehtiä. varmaan sitten jos joskus raskaudun (tänään hieman pessimistisenä) niin ostan jonkun vauva-lehden nron. Toi nykyinen kiinnostaa, ainakin toi otsikko pikkukakkosesta.
Täällä menossa kp 27/27-28. Täti tod.näk. tulee huomenna :(
PLUSSATUULIA SÄTEILLE~~~
Onnellista raskausaikaa teille raskautuneille!!!
[color=deeppink]O N N E A ihan vallan mahdottomasti s.m.r. ja matleena!!!
[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=deeppink][size=6]♥[/size][/color] [color=HotPink][size=4]♥[/size][/color] [color=violet][size=6]♥[/size][/color]
Hienoilla uutisilla tämä aamu alkaa.. :) Vai kaikui ne meikäläisen lausahdukset matleenan päässä, hih.. No, kiva että tulit kertomaan tännekin heti! :) Lupaavaltahan se sinun tilanne vaikuttikin jo eilen! Ja s.m.r.:n perhe saa mukavan yllätyksen herättyään! ;)
Plussanneita on nyt sitten jo 21!!! Wau! :) Lisää samanlaisia uutisia odotellessa,
vasta aamupalaansa nauttiva Jedelede
Onnea suuresti Matleena ja s.m.r!!! Ihanaa kun plussa-tuulet puhaltavat ja heinäsirkkojen joukko odotuspuolella kasvaa! Nautinnollista odotusaikaa teille ja eikun masua kasvattamaan! :0)
Niin.... minun piti pysyä poissa palstoilta hetki, mutta kummasti tänne eksyy kuitenkin. ;0) Teidän seura niin mukavaa!!!
Tässä itsekseni olen, kun poika hoidossa. Outoa kun ei touhua tuossa, mutta vielä ajattelin tämän päivän levätä. Pientä vuotoa edelleen on, mutta ei pahaa. (pyyhkiessä vähän näkyy jotain) Ehkä ne loput hyytymät sieltä tulevat ulos. Vähän asia kyllä mietityttää, mutta toivotaan parasta. Ajattelin soitella tänään neuvolaan ja kysellä asiasta ettei yksin täällä pähki asioita liikaa.
Oireita kyllä löytyy ja etova olo on koko ajan. Ei mitään oikein tekisi mieli syödä, mutta väkisin jotain olen yrittänyt. Hajut tekee pahaa ja väsyttää kovasti.
Taidankin mennä nukkumaan hetkeksi, kun siihen mahdollisuus.
Aurinkoista päivää kaikille ja +++-tuulia puhaltelen ja tädin karkoitus tansseja tanssien,
Kidelma rv. 6+4
Täällä ei olekaan ollenkaan hullumpi tahti. Pitääpä pysytellä porukassa mukana, että sais itsekin joskus plussata :)
*Viskoo ympäriinsä tarrasukkia, vauvaliimoja ja -teippejä*
Oma napa 19/31... viikon päästä vois alkaa piinailla ja tarkkailla oireita. Siihen asti vähän hiljaisempana ja kiireisenä :-/
Ihanaa syksyn ja vauvan odotusta teille molemmille! Vitsi, ihan kateeksi käy :) Mulla menossa vasta kp 17/27, et vielä saan tovin odotella ennen kun voi alkaa edes toivomaan mitään. En kyllä edes tiedä milloin niitä menkkoja odottelis, kun viimeksikin oli myöhässä. Ei tästä ovulaation ajankohdastakaan ota mitään tolkkua, kun ihmeelliset oireet on kestäny jo viikon päivät. Rintojakin pakottaa joka päivä niin, et ihan sattuu.
Eilen oli keskustelua noista raskausoireista. Mulla raskausoireet alkoi pari päivää sen jälkeen, kun menkkojen olis pitäny alkaa. Raskaustesti näytti jo plussaa, mutta menkkaoireet alkoi silti. Olin ihan ihmeissäni ja ajattelin, että taitaa raskaus mennä kesken, kun alavatsaa vihloi ihan samalla tavalla kun olis menkat alkaneet ja rinnoissakin tuntui samanlaista pakotusta. Alavatsakivut jäi aika pian pois, mutta rinnat tuli niin kipeiksi, etten saanut käsiä liikuteltua. Joskus viikon 7-8 tienoolla alkoi pahoinvointi. Jouduin töissäkin kertomaan raskaudestani jo heti silloin, kaverit kun kävivät ihmettelemään miten käyn oksentamassa pari kolme kertaa päivässä. Ei menny enää vatsatautiselitykset läpi :)
Mä oon yrittänyt tässä (toiveikkaana :)) muistella, että mites se oli sen syömisen kanssa raskausaikana? Mitä niitä ruokia oli mitä piti välttää? Tuorejuustot tais olla yks, vai muistanko väärin? Jelpatkaa vähän jos tiedätte!
Miia
Edellä kysyttiin kielletyistä ruuista raskauden aikana. Ei tuu muuta mieleen kuin maksa eli tarkemmin A-vitamiini, jota ei saa liikaa saada raskauden aikana. No, näistä on listoja muistaakseni myös täällä Vauvan sivuilla. Se tuorejuusto.. liittyisikö se johonkin " bakteerivaaraan" eli siinä voi piillä (joskin epätodennäköisesti) jokin pelottava ja raskaana olevalle vaarallinen bakteeri.
Mietiskelin tässä (tosi hartaasti :D) omia rintojani ja olen tullut siihen lopputulokseen, että ennen vauvayritysten aloittamista omani eivät juuri koskaan kipeytyneet ennen menkkoja (ainoastaan muutama kuukausi pillereiden lopetuksen jälkeen pari vuotta sitten ne kyllä olivat kipeät melkein koko ajan). Nyt kun yritys on alkanut, elimistö tuntuu ihan piruuttaan hämäävän mua kipeillä tisseillä aina viikko ennen menkkoja. Että sittenpä tulkitsen sen toiveikkaan aina raskausoireeksi.. Hmph! Vai voisiko olla niin, että hormonini eivät ole toimineet oikein ennen tätä vauvapsyykkausta? =)
[color=purple] Valtavan suuret onnittelut s.m.r:lle ja Matleenalle! Ihanaa odotusaikaa kummallekin! [/color]
[color=Red] -Sofi- : [/color] Ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon!
[color=Red] Taelsa: [/color] Funktiot ihan sanonkomämistä... eikä auringon paiste yhtään helpota asiaa!
Omaan napaan ei kuulu mitään muuta kuin hiljaiseloa... Pikku-typy on taas sairaana ja se vie voimat itse kultakin!
Plussasäteitä!
Ja onnen rutistuksia ja haleja s.m.r ja matleena!!!
Vau!!!
Täällä elellään kanssa jännittäviä aikoja...
Kp 28/27-33
Testi kaapissa...
Sormet syyhyäää...
Mutta aijon psyykata itseäni...
Teen testin vasta maanantaina ellei tätskä saany paikalle!
Silloin kp 33 ja viimeksikin vasta silloin sain plussan...
Toki olisin sen mahdollisesti voinut saada jo aikaisemminkin, kun kp 28 testasin negan ja seuraavan testin tein vasta 33...
Mutta seurataan tilannetta!
Nyt hyvä olo...
Voi muuttua sekunnissa...
Omaa napaa liiaksikin asti!
Tavataan myöhemmin uudelleen!!!
-S-
Täti paukahtikin jo tänään paikalle. Eli nyt kp 1/26 (28).
Nyt ei irtoa muuta.
Palailen taasen menkkajomotusten lievittäessä
Se on ollu täällä käytössä jo aika pitkään, mutta rupesin pohtimaan, että mitenhän se on saanut alkunsa? Onko tietoo?
Olen viettänyt täydellistä hiljaiseloa tämän palstailun suhteen. Mutta olipa mukava nähdä, että plussanneita taas on eli
Matleena ja s.m.r.: ONNEA! Ja jos muita on poissaollessani plussaillut, onnittelut myös.
Odotuspuolella kävin vilkuilemassa, mutta ei syyssäteitä siellä näkynyt. Eiköhän yritetä sinnekin saada joku oma pino, jooko?!
Täällä edelleen alavatsassa jonkinmoista vihlontaa ja tuntemuksia ja rinnat arat. Mitään pahoinvointia ei ole ollut, väsymystä kylläkin. Suurin " oire" taitaa olla juustopurkkien ym. elintarvikkeiden tuoteselosteiden lukeminen ja " kiellettyjen aineiden" etsiminen... :)
Olo tästä raskaudesta tosin vieläkin epätodellinen. Ens viikolla menen ultraan yksityiselle.
Aurinkoista keskiviikkoa säteet! Ja paaaaaljon plussaonnea piinaajille! bdbdbdbdbd
mallariina rv 5+5
Sofille pahoittelut tädin saapumisen johdosta.
Jaja ja pikkarainen rv 5+2
[color=deeppink]mies koulukavereineen valloittaa kohta koneen opinnäytetyön kanssa..
[size=4]♥ Onnittelut s.m.r ja Matleena!!! ♥[/size]
Ihania uutisia taas täällä!
Mallariina, kiva kuulla sinustakin vaihteeksi :) Hyvä, että kaikki on hyvin.
Serafille paljon plussapeukutuksia!
Sofi, voimia tädin kourissa kärvistelyyn!
Niin ja Maen viesti taisi olla eilisessä pinossa, oli mukava kuulla että sielläkin päin maailmaa kaikki hyvin!
Unohdin varmaan jotain... No palaan ehkä vielä illalla koneelle töissä. Yövuoro kutsuu nääs. Moikka nyt sitten! Riika
[color=magenta][b]Onnittelut Matleenalle ja s.m.r:lle!!!![/b]
Toivotaan että kaiki menee hyvin loppuu saakka!!!
Ihanaa että plussasade jatkuu...tosin olen kyllä kieltämäti hieman kateellinen, mutta ehkä se meidän muidenkin aika vielä tulee...
Serafille peukut että jos ja kun sen testin teet niin plussa pamahtaa
bd bd
Sofi pahoittelut tädin saapumisesta, (((Hugs)))
Ja täti sanan alkuperä on jossain Aunt Flow sanassa... tarkemmin en muista. Mae tasi tietää sen alkuperän ?
Niin ja btw, kiva kuulla myös susta Mae! :)
G: ei tule yhtään lehteä.. mutta vauvan tilaan kunhan saan postiivisen testin... siihen saakka ostan irtonumeroina.
Hei, kuulkaas, pitäis ostaa puhelin.. enkä osaa päättää minkälaisen, onkos kellään noita läppäpuhelimia, sellasen tahtois ja en ehkä Nokiaa.. pari kivaa löysin mutta tyylini mukaan hintaa niille riitti sen 350-700¿ :) Just niin mun tuuria kun löydän jotain mitä haluan...hinnat on taivaissa. Ja kun en edes paljoa puhu niin en kyllä viitsi maksaa mitään 500 puhelimesta... jossain 300 hujakoilla menee raja :) Jos niinkään paljoa ;)
Jep jep,. taas olis lenkkisaunan vuoro... oma kultakin on autokoulussa tällä viikolla kolme päivää joten kivaa että on tekemistä niin ei ihan koko ilta aina vierähdä täällä koneella. Ja viikonloppua odotan kuin kuuta nousevaa... pe olis kuntosalin bileet Stockholm discotekissä ja la keilaamaan sa syömään ja bailaa... iiks... en ole ollut huppelissa sitten pori jazzien joten jo on aikakin ;) Ihan alkaa jännittämään..
Mutta nyt pakkaa kamat ja pakkaa päälle että tarkenee lenkkeillä...
Illan jatkot ja lots of plussa tuulia kaikille!!!
~K~ [color=pink][size=6]♥
ps. Jede... lista on tosi hieno :) Hyvää työtä ♥
Miksikö jo olen täällä?!?! Olen menossa hierojalle nyt puolen tunnin päästä ja olen yksin hereillä, muu perhe vielä nukkuu.
Mutta aiheeseen...lupasinhan testata tänään, jolleivät menkat ala eilen (mulla olleet aina kellon tarkat) ja eivät alkaneet. PLUSSA sit tärähti äsken testiin! On " hieman" sekava olo, en millään raaski herättää miestä tuolta, joten jätänpä testit keittiön pöydälle, jos heräävät mun hierojan aikana...
Tulen vielä takaisin tänään, nyt täytyy rientää...Apua, mitä mä puhun sen hierojan kanssa, jotain järkevääkö? -S- rv 4+1, LA tästä äkkiä on heinäkuun lopussa 25.pvä!!!!!