Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

väsyttää..

Vierailija
29.02.2012 |

valvottava 11kk ja 3-vuotias vipeltäjä..molemmat nukkuu päivisin eri aikaan päiväunet.öisin pienempi pitää valveilla ja päivät meneekin koomaillessa.haluaisin niin nukkumaan..nukkuminen on jo ajatuksissakin jatkuvaan ja kauhea äkämys päivisin kun väsyttää niin jumalattomasti.:( olisinpa valinnut miehen joka auttaa yölläkin tai antaisi joka toinen vkonloppu edes nukkua pitkään..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin on aurinkoista, ja valo ainakin minua piristääå. Voimia sinne, samassa veneessä ollaan! Nuku päiväunet aina, kun mies tulee töistä. Ilmoita hänelle uudesta käytännöstä heti.

Vierailija
2/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päiväinen pakkopulla tuo ulkona ravaaminenkin kun muuten vanhempi muksu hyppii seinille.no ei ole kauaa kun nuo kasvavat ja jos sitten saisi nukkua..jos en saa ni sitte kyllä lähen lipettiin tästä elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin, aika kuluu nopeasti ja sinäkin kohta saat nukkua. kyllä se siitä, välillä vaan tuntuu siltä ettei jaksa. se on normaalia.

mulla meni n 15 v katkonaisia öitä ja siitäkin selvisi hengissä.

Vierailija
4/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai hoitaja voisivat mahdollistaa säännölliset päiväunet.

Vierailija
5/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi lapsi, joten kun nukkuu oäikkyjä voin levätä. Mutta on ollut koko ekan vuotensa todella valvottava. Heräilty on pahimpaan aikaan 20min välein ja kamalaa oli. Mietinkin että onneksi ei ole vielä toista. Muutama päivä sitten tein päätöksen, että lopetan imetyksen kokonaan ja kas kummaa, lapsi joka heräsi vielä 3krt tissille herää nyt maks 2krt ja nukkuu 5h pätkiä. Ihanaa! Mites teillä imetys? Onko pienellä käytössä ilta-/yöimetys tai pullot?

Vierailija
6/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heräilee sitten siitäkin edestä.päivällä syö rintaa vielä pari kertaa mutta muuten mennään ihan tavanruuilla ja velleillä sekä hapanmaitotuotteilla.kunpa olisi hermoja pitää unikoulua tuolle nuorimmalle niin saisin jotain rotia elämään vaan kun olen lepsu.ja niin ite sen paskan sinne housuun ruuttasin joten siitä myös kärsin, valitettavasti.mutta on ne vaan silti rakkaita vaikka hengen veisivätkin.