Yök! En olekaan tajunnut, että pankkia kiinnostaa jopa mihin pikkurahanne käytätte!
Mä tein ennen ihan oikein. Nostin vain käteistä eikä kukaan nähnyt mihin rahani käytin. Nyt kuvottaa kun olen alkanut vinguttaan korttia. Taidan siirtyä takaisin käteislinjalle.
Siis todella yököttää. En mä halua että joku pankki on kiinnostunut ja tietää mihin rahani laitan.
Mitä mieltä?
Kommentit (9)
Olin kovin yllättynyt ja alkoi ihan yrjöttää. Niitä kiinnostaa jopa kuinka paljon laitatte ruokaan ja vaatteisiin, harrastuksiin, bussimatkoihin yms.
Mä olin kuin puulla päähän lyöty ja teki mieli sanoa, että v-a se teille kuuluu.
En juuri ole pankin asiakaskaan, mutta pakkohan se on jotakin kautta ne rahat pyörittää.
No aika naiivi saa olla, jos ei tuota asiaa ole aiemmin tajunnut. Et varmaan sitten käytä mitään s- tai k-korttiakaan tai esim. googlea? Tsiisus tätä elämää.
Olin kovin yllättynyt ja alkoi ihan yrjöttää. Niitä kiinnostaa jopa kuinka paljon laitatte ruokaan ja vaatteisiin, harrastuksiin, bussimatkoihin yms.
Mä olin kuin puulla päähän lyöty ja teki mieli sanoa, että v-a se teille kuuluu.
En juuri ole pankin asiakaskaan, mutta pakkohan se on jotakin kautta ne rahat pyörittää.
Että varmistavat rahojensa takaisin saannin. Normaalia.
Meiltä ainakin kysyttiin ne ihan paperilla asuntolainaa hakiessa.
Mutta silti ostan mieluiten käteisellä, kun en tykkää, että kaikesta, mitä teen, jää jälki - seurattiin niitä tai ei. En omista myöskään s-kortteja yms. En laita kuviani nettiin.
T: käteisen suosija
Meiltä ainakin kysyttiin ne ihan paperilla asuntolainaa hakiessa.
Mutta silti ostan mieluiten käteisellä, kun en tykkää, että kaikesta, mitä teen, jää jälki - seurattiin niitä tai ei. En omista myöskään s-kortteja yms. En laita kuviani nettiin.
T: käteisen suosija
että pankin työntekijät kyttäävät mihin asiakas rahansa käyttää... Kyllä te ootte hulluja :D
Lainaa hakiessa joudut selvittämääm jotain suuntaviivoja kulutuksestasi, mutta ei silloinkaan kysytä esim. kauppaa, jossa teet vaateostoksesi.
Ei siellä pankissa ketään oikeasti kiinnosta sun tekemiset noin syvällisesti :)
Miksi olet sitä mieltä, että pankkia kiinnostaa käteisesi käyttö?