Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa että syön liikaa..

Vierailija
28.02.2012 |

Olen normaalipainoinen 166/66. En nyt mikään laiheliini, mutta en lihavakaan. Mies on kuitenkin melkein koko suhteemme ajan nalkuttanut siitä miten paljon syön, tai ainakin huomautellut jotain tyyliin "miten sulla voi vielä olla nälkä?" tai "etkai aio enää syödä" tms. Raivostuttavaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pitää minua hyvänpainoisena eikä ikinä mainitse mitään syömisistäni. Mikä miestäsi vaivaa!?

Vierailija
2/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina santsaan aterioilla, mutta en kuitenkaan napostele välipaloja enkä syö herkkuja. Mies syö suunnilleen saman verran kuin minä, on pitkä ja hoikka.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätän itse syömiseni ja painonikin. En voisi kuvitella, että mieheni paheksuisi mun syömistäni tai ainakaan toisi sitä mitenkään julki. En mäkään puutu hänen syömisiinsä.

Tosin mua häiritseee oma painoni eniten, mutta on törkeää, että toinen yrittää kontrolloida toisen syömistä.

Mitä olet sanonut miehelle noissa tilanteissa? Oletko keskustellut asiasta ja sanonut, että vaihtaa naista, jos ei kelpaa?

Vierailija
4/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kattelet tollasta, jos on kerran alusta asti ollu yhtä kusipäinen?

Muista nyt ainakin että sussa ei ole vikaa.

Vierailija
5/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ikä/pituus/paino-ero

10/20/30,

nyt ero on 10/20/40, ja silti miehellä on jatkuvasti varaa kuittailla mun syömisistä

Vierailija
6/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kunnollinen; ei ryyppää, osallistuu kotitöihin, antaa mulle huomiota jne. Ei ole mustasukkainen ...mutta tuo kontrollointi on ärsyttävää. Nalkuttaa muistakin typeristä jutuista, esim. jos haluan viikonloppuaamuisin nukkua pitkään tai jos olen ostanut itselleni jonkun uuden vaatteen (omilla rahoillani). ...kaikesta huolimatta väittää että rakastaa mua sydämensä pohjasta.

ap

Vierailija
7/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi ärsyttävää, kokemusta on! Ei ne ruokanatsit taida sitä vaan itse tajuta, että aikuiset ihmiset saa päättää omista syömisistään ihan itse. Taitaa olla herralla itsellään jotenkin vinoutunut suhde ruokaan.

Koska olen ilkeällä tuulella, niin suosittelen sua alkamaan nälvimään miehelles samaan tyyliin jostain asiasta vastaavasti. Siinähän tajuaa kuinka paljon tollanen nalkutus käy hermoon.

Vierailija
8/8 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän jatkaa painostasi huomauttamisesta, niin sinä voit aina kuittailla hänelle pituudesta ja/tai laihuudesta.

Tyhmyyttäkään ei kannata koskaan unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän