Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koko ajan mitä seuraavaksi ostaisit?

Vierailija
28.02.2012 |

Minä olen sellainen. Koko ajan tarve tehdä uusia hankintoja, ihan älytöntä! Mistä nämä ajatukset minun päähäni tulevat. Juuri viime kuussa totesin, että emme tarvitse kyllä yhtään mitään ja nyt jostain syystä olen vakuuttunut, että uudet lenkkarit täytyy ostaa.

Huoh

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee päinvastoin, haluaisin kaikesta turhasta tavarasta eroon ja mietin jo mitä voi laittaa seuraavaksi myyntiin.

Vierailija
2/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain mikä on pakko ostaa. Siis täytyy miettiä, et minkä pystyy millonkin ostamaan. Muuten mulla ei ole pakonomasta tarvetta olla jatkuvasti ostoksilla.

Esimerkkinä. Mökille oli ostoslistalla uus vessanpönttö reilun vuoden ajan. Entinen valskas ja jäi vuotamaan. Nyt se on investoitu 300 euroa. Ajelin kylmällä autolla nyt jo toista talvea. Pakko oli vihdoin viedä huoltoon.. 1200 euroa :(

Yks poskihammas poistettu. Implantti pitäis laitattaa. Hinta arvio 2000-2500 euroa. Tälle vuodelle olis implantin laitto aloitettava. Taas ihan hirveä rahareikä.

Autoon uudet kesärenkaat pakko ostaa 500 euroa. Pihalle suunniteltu asfalttia. Maksais 3500 euroa. Ei vissiin ens kesällekään..

Raivostuttaa, että jatkuvasti on hintavia ostoksia. Ja pitää miettiä, et missä järjestyksessä niitä ostat. Jos nyt tupsahtais jostain 10tuhatta ylimäärästä, niin sais hetkellisesti kaikki rästit ojennukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ihan jatkuvasti, että mitä ostaisi, vaikka en todellakaan tarvitse yhtään mitään. Myönnän, että välillä olen jopa huolissani tästä, mutta ainakaan vielä en ole mikään hullu hamstraaja, ostan yleensä ihan järkeviä juttuja, mutta joita en juurikaan tarvitse. Niin tuttua tuo, että teen itselleni tarpeen just esim. uudet lenkkari ja selitän itselleni, että miten olen edes voinut elää tähän asti ilman niitä. Pahinta on, että olen töissä Hgin keskustassa, joten pääsen ostamaan saman tien päähän pälkähdyksiäni. Mikään palkka ei tällaiseen pidemmän päälle riitä.

Vierailija
4/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän puutelista on niin pitkä, että pakostikin joudun miettimään ostamista aika usein.

Vierailija
5/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut myös kuten tällä kirjoittajalla. Tarpeetonta pois ja tarpeellista tilalle. Mitään roinaa en juuri hanki ja koitan vähentää, mutta isossa perheessä on jatkuvasti tarpeellistakin hankittavaa. Lisäksi mahtava sisustuksenvaihtoinnostus iskee muutaman vuoden välein. Huonekalut ostan pääasiassa käytettynä mutta kyllä sitä rahaa silti palaa.

menee päinvastoin, haluaisin kaikesta turhasta tavarasta eroon ja mietin jo mitä voi laittaa seuraavaksi myyntiin.

Vierailija
6/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä, mitä tarttisi ostaa esim. kotiin jotain huonekaluja ja säilytystavaroita, mutta en aio kuitenkaan ostaa enää tähän asuntoon mitään. Toisaalta mietin jatkuvasti, mitä ruokaa seuraavaksi ostaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi